• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Volkskrant app op tablet werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Als ik de app van de VK aantik op mijn tablet verschijnt een mededeling dat ik de code moet invoeren.
De code wordt niet geaccepteerd. Zegt dat de code niet juist is en vraagt opnieuw om de code..
Ik weet weinig van tablets.
Kan iemand mij helpen?
perloc
 
Wat je als eerste eens kan proberen is de app verwijderen en vervolgens opnieuw installeren.
 
Hallo Rubensky,
Dat was het eerste ding wat ik heb geprobeerd. Vergeten in mijn vorig bericht te melden.
Er wordt alleen maar gevraagd om de code in te voeren. Dus na opnieuw installeren van de app wordt niet gevraagd om de user name.
Ik heb deze krant in licentie -zal ik maar zeggen- van mijn zoon in A'dam. Hij mag bij zijn abonnement 2 andere mee laten profiteren van de krant. Daar ben ik er ee van.
perloc
 
En wat zeggen ze als je de VK belt en dit probleem meld?
 
Is het een code uit alleen cijfers?
Zo niet kan het zijn dat je de code deels in hoofdletters moet doen?
Kan jou zoon nog wel erin komen? Het zou kunnen dat het beleid is veranderd en de bestaande codes niet meer werken.
 
@Rubensky: bellen niet? Vanuit Mozambique!!
Er zijn 2 bezwaren" 1 de kosten en 2. Ik heb een buitengewoon slecht gehoor wat bellen welhaast onmogelijk maakt.

@aarie25: De code is juist. Mijn zoon in Nederland heeft geen probleem
perloc
 
Kan het niet zijn dat het een tijdelijke actie was, dus gratis te proberen voor enkele weken?

Onbeperkte toegang
Abonnee? Dan heeft u onbeperkte toegang! Log in met uw Volkskrant-account.
Nog geen abonnee? Om onbeperkte toegang te krijgen, heeft u de keuze uit verschillende toegangspassen:
De toegang stopt automatisch.
 
@aarie25: Ik download de krant al 1,5 jaar! Mijn zoon heeft een abonnement.
Dus dat is het niet,
Het is al eens eerder gebeurd en na invoeren van de code dee ie het weer.
perloc
 
Oke dat is dan wel vreemd, maar je zou ze eens een mail kunnen sturen.

contact met ons opnemen via het e-mailadres registratie@volkskrant.nl
Vermeld in uw e-mail a.u.b. de volgende gegevens:
  • Het e-mailadres waarmee u tracht in te loggen
  • Het e-mailadres waarop u te bereiken bent (indien deze afwijkt van het eerder genoemde adres)
  • Of u op dit moment abonnnee bent van de Volkskrant
  • Indien uw vraag betrekking heeft op toegang tot abonneediensten: postcode, huisnummer, en abonneenummer
 
@aarie25: Zo werkt dat niet. Het abonnement is van mijn zoon er we hebben een Email discussie gehad hierover. Hij kan me niet verder helpen.
Ik heb geen Eamil adres van de VK om in te loggen.
Als ik op de VK app klik krijg ik bij verbinding de keuze uit:
1. U hebt al een abonnement op de VK
2. U wilt dit exemplaar kopen via Google Play
3. U hebt een code
Als ik 3 kies en de code invoer krijg ik " er is iets een fout gelopen, de opgegeven code is niet geldig"
Als ik op 1 klik krijg ik een witte pagina op het tablet (niet van de VK)
2 doe ik dus niet.

perloc
 
Dan zou ik toch de Vk eens een mail sturen, misschien weten hun wat het probleem is.
Want het is wel vreemd dat zo ineens de code niet werkt.
 
Is de code niet verlopen? Dat is een mogelijkheid waardoor deze niet meer werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan