• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Voorkomen dat iedereen op Spotify Connect zit

Status
Niet open voor verdere reacties.

jarnolanges

Nieuw lid
Lid geworden
6 feb 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Bij ons in de achtertuin hebben we een schuurtje (keetje) staan. Hier willen we Wifi aanleggen. Dit willen we doen met behulp van een powerline en vervolgens om zetten naar wifi door met behulp van een access point of een router. Nu was mijn vraag, kan ik beter een Access Point of Router nemen. Want we willen gebruik maken van Spotify Connect, en wel zo dat Spotify Connect op een ander netwerk zit zodat niet iedereen ermee kan verbinden.

Ik hoop zo snel mogelijk een reactie te ontvangen en alvast bedankt voor de hulp.
 
Hallo,

Op zich kan beide wel, zo lang er maar een wachtwoord op zit.
Of wil jij dat het keetje een eigen wachtwoord gaat gebruiken?
Welke provider en modem gebruiken jullie nu?
Heb je geen wachtwoord nodig om in te loggen op jou Spotify Connect ?
 
Laatst bewerkt:
Als je netwerken van elkaar wilt scheiden kan dat., Dan moet je even goed kijken wat je neemt. Het handigste is om dan apparatuur te nemen met de mogelijkheid tot een gastennetwerk. Dan ben je gescheiden van je hoofdnetwerk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan