• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Voorkomen dat WhatsApp informatie verzameld

Status
Niet open voor verdere reacties.
WhatsApp is van Facebook.
What you put in Facebook stays in Facebook!
 
Het gaat mij om het voorkomen van advertenties.
 
Ik ben bang dat dit moeilijk te voorkomen is.
Want het betreft een eerste aanloop naar adverties; je kan gewoon verwachten dat het er straks veel meer gaan worden.
WhatsApp heeft Facebook 14 miljard dollar gekost en dat geld moet een keer terugverdiend gaan worden.
 
Ik heb het vinkje meteen uitgezet toen ik gisteravond de nieuwe voorwaarden kreeg,
alleen het vinkje via account staat erbij mij niet tussen.
Maar dat hou ik na een nieuwe versie in de gaten.

--- Update ---

Ik ben bang dat dit moeilijk te voorkomen is.
Want het betreft een eerste aanloop naar adverties; je kan gewoon verwachten dat het er straks veel meer gaan worden.
WhatsApp heeft Facebook 14 miljard dollar gekost en dat geld moet een keer terugverdiend gaan worden.

Ja dit was wel te verwachten, ondanks alle beloftes er over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je het vinkje bij account al uitgezet hebt, afgelopen periode. Dan zie je het item helemaal niet meer terug. Dus mocht je dit ooit een keer gedaan hebben, is dat een verklaring dat je het item delen niet meer terug ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan