• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonWoozy

Bekend gezicht
Lid geworden
20 jan 2010
Berichten
190
Waarderingsscore
21
Goedemiddag allemaal.

Eerlijk gezegd heb ik het voorstel onderdeel van het forum over het hoofd gezien. Maar hierbij als nog.

Het is eigenlijk min of meer "per ongeluk" dat ik op NCF terecht ben gekomen. Volgens mij was ik wat aan het zoeken o.i.d. op Google en stuitte op dit forum.
Ik ben ICT-er van beroep, ondertussen al zo'n beetje 13-14 jaar met alle plezier. Daarbij vind ik het erg leuk om mensen uit de (ICT) brand te helpen in zoverre ik dat kan.

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graat natuurlijk.
 
Ik zie dat je al 9 jaar lid bent van het forum, maar pas begin dit jaar actief bent geworden door te reageren op vragen van andere leden.

Alsnog van harte welkom op het NCF!
 
Hallo Don,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
ook van mij alsnog een hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Hallo Don,

Welkom hier op het forum!
 
Ik zie dat je al 9 jaar lid bent van het forum, maar pas begin dit jaar actief bent geworden door te reageren op vragen van andere leden.

Alsnog van harte welkom op het NCF!


nu je het zegt, inderdaad joh. Eerlijk gezegd dacht ik dat ik opnieuw aangemeld had maar blijkbaar met een bestaand account :)

Dank je wel voor het warme welkom!
 
Don,

Welkom bij het NCF!
 
Thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan