• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraag 11 - (NCF Computer Quiz 2013)

R

Robert

Gast
NCF Computer Quiz 2013
Wie is computer kenner 2013 en gaat er vandoor met een nieuwe digitale fotocamera van Canon?

Dit is de vraag van maandag 1 april. Je hebt tot 10.00 uur woensdagochtend om deze vraag te beantwoorden; daarna verschijnt de volgende vraag. Geef je antwoord als reactie op dit bericht. De antwoorden van de overige deelnemers zijn niet direct zichtbaar en kun je pas bekijken wanneer de volgende vraag is geplaatst, waarvoor je een bericht ontvangt. Geen bericht is niet door naar de volgende ronde.

Vraag 11

Onder welke hardware-categorie valt onderstaand product?

1.jpg

Aantal overgebleven deelnemers: 6


Let op: je eerst gegeven reactie telt! Geef je meerdere reacties op dit bericht, dan zullen wij alleen je eerste reactie meetellen. Het geven van meerdere antwoorden in n reactie is niet toegestaan. Geef alleen het antwoord en niet meer dan dat. Meer informatie geven dan het antwoord kan leiden tot een fout antwoord.


Eerdere winnaars
NCF Computer Quiz 2011: weballey
NCF Computer Quiz 2009: Havvie
 
Hardware categorie: "Storage"
(Fujitsu D2607 SAS/SATA RAID controller)
 
Videokaart
 
Hallo Robert,

Op de foto zie ik een SAS/SATA RAID controller. Deze bewaakt de opslag in een netwerk van harde schijven. Ik zou hem willen plaatsen in de categorie "Digitale opslagmedia".
 
Gezien de connectoren opteer ik voor een PCI RAID controller (voor SATA-schijven)
 
Oke.. Kut, als ik beter had gekeken zag ik dat het geen videokaart was. Om mijn eer nog een beetje te reden geef ik het antwoord dat het een raid controller is.. maarja, ik lig er nu toch al uit waarschijnlijk :p
 
Deze Fujitsu D2607 valt natuurlijk onder de categorie RAID Controllers :)

Met dank aan Dave voor de vraag.

Weer een paar afvallers...het wordt nog spannender! :D
 
Laatst bewerkt:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan