• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost vraag stellen op het Zeelandnet forum lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gevestigd lid
Lid geworden
2 jul 2004
Berichten
224
Waarderingsscore
0
Ik heb een probleem met de mini-gateway van de Delta (met het instellen ervan) en wil op het forum van Zeelandnet een vraag stellen.

Steeds als ik een vraag stel dan komt er een schermpje met: oeps er gaat iets mis. Ongeldige opgevraagde gegevens

Verder heb ik dog een probleem als ik inlog op Delta.nl b.v. dan lukt dat niet vanwege waarschijnlijk een beveiligingscertificaat. Als ik dan in configuratie kijk en blokkeren verzet naar toestaan dat hij een onveilige site bezoekt dan lukt het wel
 
Hallo Kees, dit klinkt heel erg als ergens een misconfiguratie van je browser of achter gebleven tijdelijke/oude internet bestanden. Welke browser (chrome/firefox/edge) gebruik je?
 
Ik zit niet op die website dus kan het er niet proberen. Je zou het eens met een andere browser kunnen proberen en anders de beheerder van de website een mail sturen. En je probleem uitleggen.
 
De fout lag bij Zeelandnet. Deze schijnt nu hersteld te zijn of te gaan worden.
 
Fijn dat je het gevonden hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan