• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vraagje welke windows voor trainsimulator 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvm87

Nieuw lid
Lid geworden
30 aug 2016
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Ik heb momenteel een upgrade uitgevoerd aan mijn computer, maar ik ben aan het bekijken welke Windows versie ik op mijn computer ga installeren, welke windows is het beste om trainsimulator 2016 te kunnen spelen, de systeemvereisten staan op deze pagina -> http://store.steampowered.com/app/24010/

Mijn systeemeigenschappen zijn :

Moederbord type : msi h97 gaming 3
Geheugen 16gb
Processor Intel core i5 4690 3.5 ghz
Grafische kaart geforce gtx 960 4gb
 
Bedankt voor de info, er staat bij compatibel met windows 8, maar kan je dan trainsimulator 2016 ook gebruiken met windows 8.1 ?
 
Hartelijk bedankt voor de info:smile:
 
Geen dank! Heb je het al werkend?
 
Ik heb nog even contact opgenomen met de ontwikkelaar van Trainsimulator 2016, en ze vermelden dat het spel compatibel is gemaakt met Windows 10, ik heb het even getest en het spel loopt zo vlot als een treintje :wink:
 
Haha leuke woord grap :)
Maar mooi dat het werkt!
Ik zag op de site dat er al een beta voor 2017 is, dus komt er weer wat nieuws aan voor jou.
 
Idd de nieuwe Trainsimulator 2017 zou vanaf 16 september 2017 verschijnen en volgend jaar verschijnt er een nieuwe geoptimaliseerde versie met het systeem Unreal Engine, die zou nog beter zijn, ben benieuwd :)
 
Alvast veel plezier!
 
Dank je :smile:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan