• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

vreemde site in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gevestigd lid
Lid geworden
2 jul 2004
Berichten
224
Waarderingsscore
0
Na een tijdje krijg ik eerst de site in beeld die ik wil zien, ga dan snel naar de volgende site: https://socialize.eu1.gigya.com/gs/SSOGateway.aspx facebook de oorspronkelijke site weer word geladen. Volgens mijn provider had ze het daar zelf ook en was er niets aan de hand. Zeelandnet zegt dat het zo hoort. Echter het surfen word zo wel vertraagd. Wat is het voor de site van wat is er aan de hand?
 
Google: Er is geen informatie beschikbaar voor deze pagina.
Ook mijn Kaspersky antivirus kent die link niet.
Dus om het normaal te noemen dat een en ander via die link gaat kan ik het dus niet!

Download
52186926180a1-adwcleaner_nieuw.png
AdwCleaner by Xplode.
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!
Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
AdwCleaner opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op adwcleaner.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op adwcleaner.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
AdwCleaner is opgestart:
  • Klik op de knop Scan
  • Is de scan gereed, klik dan op de knop Verwijderen
  • Klik bij AdwCleaner – Afsluiting van de programma's op OK
  • Klik bij AdwCleaner – Herstarten noodzakelijk op OK
AdwCleaner logbestand:
  • Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent een logfile.
  • Ingeval het log niet opent, is dit alsnog terug te vinden in C:\AdwCleaner\AdwCleaner[R0, of 1, of 2].txt
  • Post vervolgens de inhoud van dit log in je volgende bericht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan