• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

waar is mijn XBox?

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kate40

Gast
Dag allemaal, mijn probleem is het volgende.
Ik heb XBox van mijn laptop verwijderd, aangezien dat voor mij een onnodig ding leek. Maar niets is minder waar, want de Microsoft spelletjes die ik doe en vooral Jigsaw, blijken daar bij te horen.
Jigsaw is ook weg en ik kan het volgens mij pas weer installeren, als ik XBox weer heb. Ja, het zijn wel drammers daar.

Is er iemand die weet waar ik XBox weer vandaan kan halen voor mijn Windows 10? En om te voorkomen dat er geroepen wordt: ga eens bij Piep kijken, daar hoor je immers bij: daar is al gezwoegd!
 
ga naar de store en geef in de store zelf de zoekopdracht Xbox
vervolgens zou je deze wederom kunnen ophalen van uit de store ...
 
de opmerking ga eens bij piep kijken begrijp ik hier niet !
 
de opmerking ga eens bij piep kijken begrijp ik hier niet !
Ik wel, Emi.Want het voelt eigenlijk niet goed om bij een ander forum te gaan shoppen als je een heel leuk forum hebt waar je bij hoort. Maar ja, het is niet anders. In jullie computerwereld is het waarschijnlijk de gewoonste zaak van de wereld, maar in mijn wereld zou dit al lang geroepen zijn! En dan verwacht ik het.
Intussen ga ik je idee uitvoeren, hoewel ik die store deze dagen al te vaak bekeken heb! Maar de aanhouder wint. Ik laat het weten.
 
aangezien deze hier niet verwijderd werd krijg ik via de store de vermelding dat deze dus al geinstalleerd is .. jij zou vervolgens deze via de store opnieuw kunnen installeren vermoed ik zo ..
5965122429e4b-Ashampoo_Snap_2017.07.11_19h56m13s_003_.png
 
Ik ben meteen begonnen en mijn zoekopdracht is ook begonnen. Maar ik vrees het ergste. Dit deed ik gisteren al een paar maal, en iedere keer vertelde de store mij dat ik die box al bezat. Dat zal wel, maar Joost mag weten waar!
Maar de store is ook de beroerdste niet en begon nu ook weer te downloaden. Gisteren heb ik hem na 2 uur in de ban gedaan, want er gebeurde helemaal niets. En ik ben bang dat dit een herhaling gaat worden.
En in mijn 1e bericht zei ik dat ik die box zelf verwijderd heb: die afgrijselijke spelletjes waren niets voor mij!
Dom, want mijn normale spellen bleken er ook mee te maken te hebben.
!
 
geef als zoekopdracht eens XBox.TCUI.exe
let op om xbox te kunnen gebruiken dien je dus ook aangemeld te zijn via je Microsoft account .
 
Dag allemaal, mijn probleem is het volgende.
Ik heb XBox van mijn laptop verwijderd!

Hoe heb jij dit verwijderd?
Mocht de manier van Emi niets opleveren, zou je kunnen kijken of je een herstel punt hebt van net voor de verwijdering.
 
ik vraag me ook af hoe zij dat heeft verwijderd ...want via de lijst in start is deze niet te verwijderen ...
ook via apps en onderdelen is Xbox niet te verwijderen ....
@Kate40 zie jij via apps en onderdelen Xbox vermeld dan klik je hier op en je klikt vervolgens verder op de geavanceerde opties ... zodoende dat je verder kunt klikken op opnieuw instellen ...en anders gebruik je inderdaad een herstelpunt ..
 
Ik heb het zelf met Ccleaner gedaan en dat lukt dan wel.
 
Hoe heb jij dit verwijderd?
Mocht de manier van Emi niets opleveren, zou je kunnen kijken of je een herstel punt hebt van net voor de verwijdering.
Ik kwam op het geweldige idee om de tools van CCleaner te gebruiken!
En ik heb vanmiddag een herstelpunt gemaakt onder professionele leiding van Abraham! Punt heb ik zo gekozen dat ik de creator nog wel heb. Heeft niets geholpen. Box is naar de boxenhemel.
 
indien je ccleaner gebruikt heb om dus de Xbox te verwijderen is er dan in ccleaner geen optie aanwezig om dit te herstellen ..
zelf gebruik ik dus nooit ccleaner en heb er ook geen behoefte naar .
 
Nee Emi, dat zit er niet in heb ik gezien.
En omdat jullie allemaal zo lief met me mee denken zal ik het nog even samenvatten, dat is overzichtelijker.

- Mijn Jigsaw spel slikte wel mijn gouden zuurverdiende munten in, maar de puzzel die ik er mee kocht, kon ik niet downloaden. En de volgende ook niet. Er kwam wel een mededeling dat Jigsaw beschadigd was.
- Bij het zoeken naar een oplossing zag ik dat ik een app XBox had. Of die er nu altijd al zat, of met de Creator meegelift was, dat weet ik niet.
- Ik zette mijn probleem in een topic op Piep en wachtte af. En ik begreep al gauw dat XBox niets voor mij was. Dat hing samen met de spelletjes die inderdaad helemaal niks zijn.
- Ik deed Jigsaw weg en besloot een schoon en heel spel terug te nemen.
- via CCleaner verdween dus XBox en daarna ontdekte ik opeens dat mijn gewone spellen allemaal daar mee te maken hadden en dat ik Jigsaw niet kon downloaden.
- Abraham liet me mijn laptop controleren en die had bij MBAM 1 gebeurtenis, die in de quarantaine verdween.
- Ik heb een aantal programma's moeten downloaden en de logjes vlogen door de lucht. Geen resultaat.
- Intussen was ik met de Store aan de slag. XBox zat er natuurlijk in, en er stond onder: owned. Ja, ik had hem dus, maar waar? Het vreemde is dan wel, dat er ook staat: install. En dan denk ik in mijn onschuld dat het wel gek is dat je iets moet installeren dat je al hebt. Maar ik klikte er op en de download begon, en duurde uren en kwam niet verder.
- Vandaag heb ik een herstelpunt gemaakt. Abraham vond uit dat in wondows 10 geen herstelpunt gemaakt kan worden (daar heb ik al veel klachten over gelezen) en raadde me aan om Classic Shell te installeren en vervolgens had hij een omweg voor het herstelpunt. Tot mijn vreugd bleef Creator overeind.
- Er is niets veranderd. Een zoekopdracht naar XBox in de store leverde een aantal van die boxen op, maar het downloaden maak ik in dit leven niet meer mee, geloof ik.
- mijn andere Microsoft spellen doen het wel, maar vertellen me steeds dat ze, door het gemis van XBox, mijn geweldige uitslagen niet in de cloud kunnen stoppen. Vreselijk, nietwaar?
Het lijkt wel een scriptie, maar nu staat alles er wat volgens mij van belang is. En dus: Help!
 
geef als zoekopdracht eens XBox.TCUI.exe
let op om xbox te kunnen gebruiken dien je dus ook aangemeld te zijn via je Microsoft account .
Ik meld me elke morgen aan, en dat gaat er niet meer af, tenzij ik een schone bui krijg
 
geef als zoekopdracht eens XBox.TCUI.exe
let op om xbox te kunnen gebruiken dien je dus ook aangemeld te zijn via je Microsoft account .
Gedaan. XBox zit er niet bij!
 
ik heb hier op een virtuele Windows 10 juist eens de gratis versie van ccleaner geinstalleerd en vervolgens de Xbox verwijderd ...
ik kon vervolgens de Xbox opnieuw ophalen via de store ...deze werd dus ook opnieuw geinstalleerd ...
5965443f7e8d3-Ashampoo_Snap_2017.07.11_23h33m02s_005_.png

596544e7aef65-Ashampoo_Snap_2017.07.11_23h35m57s_006_.png
 
Bij mij Windows telefoon staat ook altijd dat ik een app bezit die ik al lang heb verwijderd. Dit gaat dan ook om apps van bijvoorbeeld een krant, dus iets wat niet van Windows zelf is.

Heb je Xbox wel verwijderd via programma's verwijderen in Ccleaner?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan