• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Waar kan ik sata drivers vinden (onder welke noemer) op moederbord dvd ?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Dag, heb sata drivers dus nodig, maar weet niet waar te vinden op moederbord driver dvd. Bedoeling is dat ze op een floppy komen (waar een krappe 1,5 mb op kan). De chipset drivers (waar ik ze dacht onder te vinden, maar niet zeker ) helemaal zijn in de tientallen mb's. Dus misschien dat een subfolder er van genoeg is, maar weet niet welke, dus mijn vraag of iemand hier weet van wel. Alvast misschien bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo zijn er wel duizend, kan je iets specifieker zijn en het merk en model nr van je moederbord geven? Gaat het over een win10 of een oudere installatie? Waarvoor heb je die sata-drivers nodig (en zeker op een floppy?)? Iets meer informatie zodat wij ook makkelijker kunnen meezoeken.
 
Alleen als je Windows XP of een eerdere versie wilt installeren heb je SATA drivers nodig, nieuwere versies ondersteunen SATA standaard.
Als je weet welke SATA controller er op het moederbord zit kun je ze downloaden op de site van de fabrikant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan