• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Waar Spybot & destroy veilig en gratiscg downloaden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Wie heeft ervaring en hoe veilig is dit programma ?
 
via deze site kun je het veilig downloaden ...this gratis voor thuisgebruikers ..wil je een zakelijk versie dien je deze aan te kopen .. zelf heb ik deze nooit gebruikt sinds ik van XP af ben ..m.a.w. das al jaren geleden dat ik deze dus gebruikt hebt !
 
Volgens mij is dit niet echt een goed programma.
Je kunt beter Malwarebytes gebruiken, gratis en goed.
Maar je kunt het altijd zelf testen of het goed werkt natuurlijk.
Wat betreft of het veilig is, zo lang jij het van de originele site download is het veilig.
Andere sites zoals Softonic hebben ook gratis download links van dit soort programma`s,
maar daar krijg je gratis rommel mee.
 
Topic verplaatst naar beveiliging.
 
Aarie25 heeft volkomen gelijk met zijn opmerking.

Spybot2 is nauwelijks beter dan zijn voorganger die ongeveer 45% vond van wat MBAM voor de volle 100% vindt.
Ook met rootkits heeft Spybot2 schijnbaar nog steeds problemen.
 
Om echt beschermd te zijn tegen hackers dien je een goede firewall te installeren.

Zo heb je Lavasoft Ad-Aware. De betaalde Pro versie heeft een geavanceerde firewall die je o.m. beschermt tegen hackers.

Verder effectief tegen hackers is het betaalde AVG Antivirus Business Edition (eigenlijk AVG Free mét firewall).

Ze kosten allebei 54 euro voor 2 jaar.
 
Een beetje - klein beetje onzin verhaal.
ZoneAlarm heeft als gratis firewall een zeer goede reputatie.
De Windows firewall is ook erg goed - maar hackers kennen die firewall ook.

En in een consumenten PC ga je geen bedrijfsantivirus met firewall draaien, daarmee is dan de beveiliging minder dan met antivirus en firewall voor consumenten.

Zo is Kaspersky Internet Security een top beveiligingsproduct dat om en nabij de twintig euro te verkrijgen is.
 
Oja, ZoneAlarm, dat is er ook nog. Gisteren de firewall geïnstalleerd, en de Identity Protection ingericht. Je kunt handmatig al je passwords invoeren, dan beschermt ZoneAlarm je tegen hackers die je passwords willen stelen. Dit moet toch afdoende bescherming bieden lijkt me zo. Verder zit er een firewall in die ook applicatiecontrole uitvoert, dus mocht er een spybot of keylogger op je systeem staan, niemand kan 'm gebruiken !
 
Ik ben zelf persoonlijk niet kapot van Avg, maar dat is persoonlijk.
Ik gebruik zelf liever Bitdefender met firewall en andere onderdelen.
 
Je beveiligen tegen hacks met alleen een Firewall? Dan moet je ook nog opletten wat je met E-mails vreemde websites en downloads van software doet.
 
En zorgen dat jou computer helemaal up to
date is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan