• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost waar vind ik mijn documenten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nadia1

Nieuw lid
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
23
Waarderingsscore
2
Beste mensen!

Ik heb zojuist windows 10 op mijn labtop geinstaleerd. Windows 7 werd zoals jullie weten niet meer ondersteund.

Alles is goed gegaan en mijn labtop werk prima, zo niet beter.

Een ding alleen, ik kan nergens mijn documenten en mijn afbeeldingen vinden!

Ik zie nergens een icoontje zoals bij windows 7 vroeger bij de ´start´knoop links onder op de taakbalk

Kan iemand mijn daarbij helpen?

Met vriendelijke groet,

Nadia
 
Druk Windows toets plus E. Dan opent zich de verkenner. Daar vind je de map Afbeeldingen en Documenten.
 
Open Shell Menu aka Classic Shell Menu
Clasic Shell kan je nog steeds downloaden, maar wordt niet meer meer verder ontwikkeld.

Onder de naam Open Shell Menu wordt Classic Shell verder ontwikkelt.
Open Shell Menu 4.4.142 bevat een aantal verbeteringen.

Ben je het overdadige startmenu in Windows !0 beu, dan kan Open Shell Menu je het klassieke startmenu teruggeven.
 

Bijlagen

  • OpenShellSetup_4_4_131.zip
    6,1 MB · Weergaven: 8
Druk Windows toets plus E. Dan opent zich de verkenner. Daar vind je de map Afbeeldingen en Documenten.
Sorry, maar ik weet niet wat toets plus E is en waar ik het kan vinden! mvg
 
Open Shell Menu aka Classic Shell Menu
Clasic Shell kan je nog steeds downloaden, maar wordt niet meer meer verder ontwikkeld.

Onder de naam Open Shell Menu wordt Classic Shell verder ontwikkelt.
Open Shell Menu 4.4.142 bevat een aantal verbeteringen.

Ben je het overdadige startmenu in Windows !0 beu, dan kan Open Shell Menu je het klassieke startmenu teruggeven.
Dit bestand wordt niet op mijn labtop geinstaleerd, ik krijg de melding `failetto setup file´ mvg Nadia
 
Dit bestand wordt niet op mijn labtop geinstaleerd, ik krijg de melding `failetto setup file´ mvg Nadia
Nee, sorry, ´open shell menu zit toch op mijn taakbalk, als ik het open kan idd in mijn document afbeeldingen etc...dus toch gelukt bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan