• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Waarom is dit forum in het Engels?

johan1941

Junior lid
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
46
Waarderingsscore
1
Een vraag, waarom moet alles in het Engels staan, ik heb daar veel moeite voor nodig, het toch een Nationaal forum?
 
Kijk eens helemaal onder aan het scherm. Daar kan je nederlands instellen.:)
 
BBedankt, maar ik hreeg net mail en kon hem niet lezen dus maar verwijder, maar waarom niet in het Nederlands, ik kan geen Engels en waarom is zo moeilijk om dat in onze taal te doen ????/
 
Wat bedoel je eigenlijk? Is het forum engels of je mail (windows)? Dat zijn 2 totaal verschillende dingen die niets met elkaar te maken hebben. Je zal toch wat duidelijker moeten zijn.
 
Hallo Johan,

ik heb in het controle paneel jou nagekeken.
Je hebt inmiddels alles op Nederlands staan, dus de e-mails die jij van dit forum gaat ontvangen, zijn ook in het Nederlands.

Dat je een e-mail in de Engelse taal kreeg - vermoedelijk was die al verzonden eer jij de taal op Nederlands instelde.
 
Ik zie dat het inmiddels is opgelost. Ik heb organisatorisch nog wel even het een en ander gedaan.

Ik heb het topic op de juiste plek gezet zo kan iemand anders het makkelijk vinden als hij een soortgelijke vraag heeft. Toen heb ik de titel van dit topic verduidelijkt, en als laatste heb ik hem als opgelost gemankeerd.

Nu is alles weer op orde. Geniet van je in het Nederlands ingestelde forum. :)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan