• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Waarom kan ik dit programma niet installeren op mijn PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve

Senior
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
3.869
Waarderingsscore
44
Ik heb OpenShot Video Editor gedownload, maar wanneer hij geïnstalleerd wordt zegt hij dat mijn computer niet geschikt is voor dit programma. Wat is er mis?
Dit zijn de gegevens van mijn PC:
image.php


De bedoeling: Ik wil eigenlijk gewoon enkele korte filmpjes aan elkaar plakken. Weet je een andere maner om dat te doen mag je me dat natuurlijk ook laten weten.
 
32 bits besturingssysteem is dus het probleem.
Wat verandert er als ik 64-bits besturingssysteem installeer? Dan werken misschien andere dingen niet meer?

"Even if your processor is 64-bit compatible, you might want to consider whether your computer’s hardware will work properly with a 64-bit version of Windows. 64-bit versions of Windows require 64-bit hardware drivers, and the 32-bit versions you’re using on your current Windows 10 system won’t work."

Nee, durf ik niet.
Ik kon altijd filmpjes knippen en plakken, maar sinds die afschuwelijke windows 10 ben ik massa's programma's kwijt. *zucht* heimwee naar windows 7...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terugzetten naar windows 7 als je echt zo'n hekel hebt aan W10.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan