• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Waarom topic is verwijderd.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Benieuwd dus vanwaar een niet pc relevant misschien, maar in afdeling "Bar" geplaatst volgens mij, topic is verwijderd.
Ging over een huurhuis van 1 euro per maand, leek me een fout (vond nergens iets gezegd over veiling of iets) vond advertentie grappig, dus was gewoon voor de gein bedoeld. Kan zijn dat ik iets niet snap over dergelijke advertenties, dan niks gezegd. In andere geval dat het dus een fout was, neem ik aan dat dan toch gesnapt wordt dat er verder niks mee bedoel, ben dan wel benieuwd waarom zo rigoureus meteen moet menen te worden gedaan.
 
Waarom maak je 2 keer hetzelfde topic aan? 1 is ook voldoende. Ik ga er een sluiten.
 
Gezien dit dus onder uw ogen is geweest, waarom geen inhoudelijke uitleg over van wat ik hier stelde. En "waarom maak je ?". Vind u vooronderstellende houding nogal tegen de borst stuitend, moet ik zeggen, ofwel, ttssuhhhh.
 
Sorry, maar het is mij niet duidelijk wat er mis is met de door mij gegeven reactie.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan