• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Waarom werkt de extensie 'Ublock' niet meer in Edge?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ublock en Adblocks moet ik toch via instellingen> apps en onderdelen verwijderen of niet?

Ja als ze daar zichtbaar zijn kun je ze daar verwijderen.
Wel even de pc herstarten om alles te verwijderen.
 
Het vreemde wat ik wel met mijn Microsoft account heb is dat zodra ik me aanmeld hij even later zegt dat mijn Microsoft account verouderd is

Heb je al geprobeerd om dit op te lossen door een ander wachtwoord aan te maken?
 
dat kan ja ..indien de app niet goed werkt dan kun je daar ook de geavanceerde opties gebruiken en deze opnieuw instellen .
 
dat kan ja ..indien de app niet goed werkt dan kun je daar ook de geavanceerde opties gebruiken en deze opnieuw instellen .

Dit heb ik ook iedere keer gedaan maar ik krijg dan steeds dezelfde foutmelding . Ik heb ze via apps en onderdelen verwijderd via de store opnieuw geïnstalleerd en via de instelling " apps en onderdelen" opnieuw ingesteld maar het helpt tot nu toe allemaal niet.
 
Had je het wachtwoord ook al veranderd?
Ook zou je eens kunnen kijken of het wel werkt als je een ander Microsoft account gebruikt.
Mocht dat ook niet helpen dan zou je nog eens kunnen kijken of het helpt om de Windows store te restten.
 
Omdat je er in een van de topics naar vroeg hier een handleiding hoe Edge te resetten.
 
Heb je al geprobeerd om dit op te lossen door een ander wachtwoord aan te maken?

Ja het wachtwoord heb ik veranderd en op het moment krijg ik geen melding meer over een verouderd account. Dankjewel hiervoor echter heb ik wel nog steeds hetzelfde probleem met de extensies.

Ik had eerder al aangegeven dat Adblocker Ultimate het wel deed maar nu heb ik ook hetzelfde probleem met deze extensie.
 

Bijlagen

  • Nu is de extensie Adblocker Ultimate ook niet meer beschikbaar in edge.jpg
    Nu is de extensie Adblocker Ultimate ook niet meer beschikbaar in edge.jpg
    172,3 KB · Weergaven: 1
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan