• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wachtwoord inloggen Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreekVerhulst

Gewaardeerd
Lid geworden
1 jun 2010
Berichten
1.297
Waarderingsscore
4
Ik kan niet meer inloggen in Windows 10. Ik heb via account.live.com een nieuw wachtwoord aangemaakt maar dat werkt niet. Wat nu. Ik kom niet verder dan het startscherm
 
Kijk eens na of je aanmeldscherm wel in de juiste taal staat (querty/azerty).
 
Welke melding krijg je te zien?
 
Startscherm na een poging om het wachtwoord in te typen: U kunt zich niet aanmelden bij uw apparaat. Ga naar account.live.com om het probleem op te lossen. Heb ik gedaan en een ander Microsoft password aangemaakt
 
En als je de pc eens van het internet afhaalt kan je dan wel met een tijdelijk profiel inloggen?
 
Nu van het internet af. Hoe log ik in met een tijdelijk profiel?
 
Gewoon de pc opstarten en inloggen zoals je dat gewend bent.
 
Ik kan niet inloggen want hij vraagt om een wachtwoord die ik niet weet
 
Maar eerder zeg je dat wachtwoord te hebben aangepast.
 
Ja. Had ik maar toch werkt het niet
Zie mijn eerste bericht
 
Oké dan heb ik dat verkeerd begrepen. Kan je het nogmaals wijzigen? Neem dan even iets heel simpels wat je goed kan onthouden.
 
Ik heb het nogmaals gewijzigd in een gemakkelijk wachtwoord maar kan nog steeds niet inloggen
 
Nee. Maar dat heb ik nu gedaan. Met hetzelfde resultaat. Kan niet inloggen.

Kan het zijn omdat ik een gebruikers account heb verwijderd? Dat stond namelijk nog op mijn oude email adres die niet meer in gebruik is.

Daarvoor kon ik ook niet inloggen maar bij opnieuw opstarten lukte dat wel.

Ik heb toen via instellingen en accounts dat account verwijderd. Sindsdien heb ik dat probleem
 
was het oude email adres tevens het email adres waarmee je Microsoft account geregistreerd werd ...indien zo dan is dat dus het probleem en dien je waarschijnlijk je opnieuw te registreren aangezien je door dit oude email adres te verwijderen ook je Microsoft account de toegang ontzegt .
 
Kun je mij aub uitleggen hoe ik dat moet doen? Sorry, want het gaat om de computer van mijn vriendin. Zij is niet zo blij... Dat de pc het niet meer doet.
 
ik had graag wel eerst een antwoord gekregen op mijn eerdere vraagstelling > was het oude email adres tevens het email adres waarmee je Microsoft account geregistreerd werd ?
opnieuw registreren is dan de oplossing !
via de eerdere link in bericht 13 kon je ook op "maak er één" klikken ...je werd dan doorgelinkt naar hier .. https://signup.live.com/signup?wa=wsignin1.0&rpsnv=13&ct=1496995806&rver=6.5.6510.0&wp=SA_20MIN&wreply=https://account.live.com/password/Change?mkt=nl-NL&refd=account.microsoft.com&refp=security&id=38936&contextid=1C023E45396DA12C&bk=1496995806&uiflavor=web&uaid=c59f1ac7a3154aab8114e7af67e7b1db&mkt=NL-NL&lc=1043&lic=1
 
Vermoedelijk was dat inderdaad zo. Zij had eerst een hetnet email adres en nu hotmail.

Maar als ik dus op deze optie in voorgaande bericht klik dan wordt er gevraagd naar een nieuwe gebruikers naam = het nieuwe hotmail adres. Ik krijg de melding: Dit emailadres wordt al door iemand anders gebruikt. Probeer een andere....
 
dat klopt als jij dus dezelfde gegevens ingeeft .... maar je zou dan de vraag moeten krijgen om te bevestigen door persoonlijk gegevens in te geven (van je vriendin ) die zij destijds heeft ingegeven ...als ook de geheime vraag ...weet jij deze gegevens niet dan dien je dus nieuwe gegevens te voorzien als ook een nieuw email adres .
*een ander mogelijkheid is om deze computer opnieuw in te stellen zodat de eerder gewiste gegevens door Microsoft worden voorzien ..
jij heb in feite door het verwijderen van dat oude email adres haar account geblokkeerd...jij had eerder dienen in te loggen in haar Microsoft privacy account om daar aan te geven dat je een ander email adres wenste gebruiken ..en vervolgens kon je dan het nieuwe email adres mee delen
 
Nee, zij wil geen nieuw email adres. Dus wat nu? Hoe de computer opnieuw instellen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan