• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Wachtwoord PDF

Status
Niet open voor verdere reacties.

JKL

Gevestigd lid
Lid geworden
15 sep 2016
Berichten
209
Waarderingsscore
2
Hallo allemaal!

Ik krijg mijn loonstroken in PDF doorgestuurd. Ik kan ze niet openen, want ze zijn beveiligd met een wachtwoord. Ik heb hiernaar gevraagd, maar de informatie die ik kreeg klopte niet, dus wil ik zelf proberen om het wachtwoord te kraken.

Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Geweldige service waar jij werkt.
Vraag het nogmaals luid en duidelijk - want niet wetende welke beveiligingsmethode is gebruikt, kan je een eeuwigheid nodig hebben om een PDF te kraken!
Vraag ook om je heen of anderen dat probleem ook hebben!
 
Uw werkgever of firma die de betalingen verzorgt moet dit voor u oplossen, ik krijg ze niet doorgestuurd maar moet me inloggen met paswoord en daar kan ik dan de pdf´s downloaden.
 
Wachtwoord veld wel eens leeg gelaten en gewoon ok geklikt?
 
Beste JKL,
Het wachtwoord er afhalen kan ik zo, maar hoe weet ik dat je eerlijk bent en niet probeert iemand anders zijn gegevens, code, etc.. te achterhalen?
Ik heb de forumregels niet gelezen:rolleyes: maar ik denk dat het tegen de forumregels is om ergens een wachtwoord af te halen.
 
Toch de aanwijzingen in bericht #2 maar volgen dan.
 
@ Ruben, #2 lijkt mij ook. Je eigen loonstroken niet kunnen lezen, Hmm.
 
Het is inmiddels opgelost, bedankt voor de hulp!
 
Kan je ons ook uitleggen hoe het is opgelost?

Ik zal dit topic als opgelost mankeren.
 
@Rubensky als je 't wil weten: mijn werkgever had verkeerde informatie gestuurd, en met een behoorlijk late reactie is het uiteindelijk goedgekomen. Waarschijnlijk niet het soort oplossing waar andere forumgebruikers wat aan hebben, maar ja dat kan gebeuren...

En hoe kan ik in het vervolg een opgelost topic als opgelost markeren? Of is dit iets wat alleen moderators kunnen doen?
 
@Rubensky
En hoe kan ik in het vervolg een opgelost topic als opgelost markeren? Of is dit iets wat alleen moderators kunnen doen?

Ja dat is alleen voor moderators en admins mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan