• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies wan miniport en wifi werk niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekke dimitri

Nieuw lid
Lid geworden
11 sep 2018
Berichten
6
Waarderingsscore
0
heb een andere laptop eerst ging hij gewoon op wifi en zo nu staat der modem of een ander verbindingsapparaat heeft een fout gerapporteerd fout 6 verbinding mislukt
 
Voor zover nog niet gedaan: haal de modem eens van de stroom af, wacht een half minuutje en start 'm opnieuw op. Werkt dit niet?

Dan een rechtse klik op het netwerk icoontje rechtsonder en dan kiezen voor 'problemen oplossen'.

Laat maar weten wat de resultaten van bovenstaande acties zijn?
 
Laatst bewerkt:
Ik had nog een regeltje aan mijn bericht toegevoegd (stroom van modem afhalen).
 
Voor zover nog niet gedaan: haal de modem eens van de stroom af, wacht een half minuutje en start 'm opnieuw op. Werkt dit niet?

Dan een rechtse klik op het netwerk icoontje rechtsonder en dan kiezen voor 'problemen oplossen'.

Laat maar weten wat de resultaten van bovenstaande acties zijn?
lukt alle twee niet wat ik ook probeer hij komt niet online helaas
 
Voor zover nog niet gedaan: haal de modem eens van de stroom af, wacht een half minuutje en start 'm opnieuw op. Werkt dit niet?

Dan een rechtse klik op het netwerk icoontje rechtsonder en dan kiezen voor 'problemen oplossen'.

Laat maar weten wat de resultaten van bovenstaande acties zijn?
hij geeft aan java err timed out
 
Ok! Het was een begin om te proberen.

1. Die probleemoplosser, wat voor (fout)melding geeft deze aan waardoor het probleem niet kan worden opgelost?

Wat ik daarnaast graag zou willen weten is het volgende :

2. bedraad lukt het je wel om verbinding te maken, m.a.w. typ je nu de berichten op die wifi-probleemmachine middels ethernetverbindig?

3. als je wederom naar het netwerkicoontje gaat en dit keer links klikt, dan verschijnt er een lijstje met beschikbare netwerken (buren etc. etc.) staat de naam van jouw netwerk daar ook bij?

4. als je naar het configuratiescherm gaat en daar klikt op 'apparaatbeheer' en daar klikt op 'netwerkadapters', wat krijg je dan te zien?

5. staan er uitroeptekens of cirkels met kruizen voor de netwerkadapters?
 
fout 6 alleen maar meer staat der niet bij oplosser kan het niet oplossen of vinden wat der is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan