• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wanneer ik mijn illustrator open en erin aan de slag wil reageert de programma niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

shiv

Nieuw lid
Lid geworden
14 jan 2020
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Wanneer ik mijn illustrator open en erin aan de slag wil reageert de programma niet meer. Ik kan er nu helemaal niks mee. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
 
Er was gisteren een update, heb je die gedaan? Welke versie van illustrator, besturingssysteem?
 
yes heb ik gedaan heb nu 24.0.2. gebruik het op een windows. Maar dit probleem heb ik nu al een langere tijd dus ook met oudere versies.
 
Ik ben begonnen met dit topic een meer duidelijke titel te geven. Dat je een vraag hebt begrijpen we. Die titel zegt natuurlijk niets. Daarna heb ik het topic op de juiste plek gezet.

Dan nu een vraag aan jou. gaat het hier om Adobe IIlustrator?
 
Ik veronderstel dat het hier om een legitieme versie van Adobe Illustrator gaat. Je kan illustrator volledig verwijderen, pc herstarten en opnieuw installeren via Creative Cloud Desktop. Die 24.0.2 is inderdaad de recentste versie. Indien dit niet werkt, kan je best inderdaad contact opnemen met de helpdesk van Adobe (kan online via chat). Je dient uiteraard wel een geregistreerd gebruiker te zijn ;)
 
Ik veronderstel dat het hier om een legitieme versie van Adobe Illustrator gaat. Je kan illustrator volledig verwijderen, pc herstarten en opnieuw installeren via Creative Cloud Desktop. Die 24.0.2 is inderdaad de recentste versie. Indien dit niet werkt, kan je best inderdaad contact opnemen met de helpdesk van Adobe (kan online via chat). Je dient uiteraard wel een geregistreerd gebruiker te zijn ;)
Yes ben een geregistreed gebruiker van adobe ik zal een contact opnemen met hen.
 
Laat de reactie even weten. En vermeld, zo mogelijk, ook de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan