• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat bezielt mensen af en toe?

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
A

Abraham54

Gast
Je bent met jouw ambulance met zwaaiende lichten en sirenes onderweg op de snelweg tussen Heesch en Den Bosch.
Je hebt haast, want je vervoert iemand die in levensgevaar is.
Ploseling wordt je rechts ingehaald en dan gaat die auto voor jouw ambulance rijden en in die auto wordt ineens op de rem getrapt..............

Deze automobilist, een man van 46 uit Roosendaal, is in hechtenis genomen en zijn auto is in beslag genomen.
 
Ik vindt dat een goed dat ze zijn auto in beslag hebben genomen.
Ik hoop dat ze hebben een paar jaar cel geven voor die actie, wat sommige mensen toch bezielt.
 
Ja ik had al gelezen dat hij vrij was en het geen bewuste actie zou zijn.
 
Niet te geloven nietwaar?
Rechts inhalen en dan op de rem gaan staan zou een niet bewuste aktie zijn op een snelweg..........
Welke rechter trapt er nog in zo'n bewering in?

Ambulances met een dashcam uitrusten?
 
Ik bedoel maar de rechters straffen niet hard genoeg in nederland! Vaak worden er exuses gezocht naar mijn mening om strafvermindering te krijgen,of zelfs weer op vrije voeten!
 
Wat onvoorstelbaar dit, dat je hier zo makkelijk mee weg komt.
Ik vindt dat je in Nederland sneller een hogere straf krijgt als je te hard rijd, dan voor ergere dingen.
Ja een dashcam zal een hoop schelen, heb je in ieder geval wel bewijs of iemand dit zogenaamd onbewust heeft gedaan.
 
Zou ik als rechter snel oplossen: als je zoiets onbewust doet ben je niet geschikt voor het besturen van welk mootorvoertuig dan ook. Innemen dat rijbewijs!
 
http://www.omroepbrabant.nl/?news/2...en+van+ambulance,+bestuurder+vrijgelaten.aspx

HEESCH - De 46-jarige automobilist uit Roosendaal die vrijdagavond een ambulance hinderde op de A59 tussen Heesch en Den Bosch, was zich van geen kwaad bewust. Dat blijkt uit gesprekken die de politie heeft gehad met de bestuurder van de ambulance en de automobilist. De man is zaterdag weer vrijgelaten.


Hij was zich van geen kwaad bewust.

Welnu - mijn inziens zegt me dat dit alles een vrijbrief voor is voor hufterig gedrag in het verkeer.
Wordt je gepakt, wijs je naar dit voorval en zeg je ook dat jij je van geen kwaad bewust bent.
 
Wel vreemd dat je een ambulance in haalt en dan gaat remmen, maar je wist van niets :eek:
Gelijk voor een half jaar het rijbewijs af pakken en een flinke boete.
 
Wel vreemd dat je een ambulance in haalt en dan gaat remmen, maar je wist van niets :eek:
Gelijk voor een half jaar het rijbewijs af pakken en een flinke boete.

Rechts ingehaald.....
Rechts inhalen schijnt nu dus ook te mogen.......
 
De auto in beslag nemen is zielig. Die heeft niks gedaan. Zijn hersens moet juist in beslag worden genomen.
 
Rechts ingehaald.....
Rechts inhalen schijnt nu dus ook te mogen.......

Goed excuus als je wordt aangehouden en dan deze zaak voor legt.
Zal mooie tv geven bij wegmisbruikers.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan