• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat is er gebeurd met het aanmelden?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 59498

Gast
Dien me steeds opnieuw aan te melden terwijl ik en aangeef aangemeld te willen blijven en het cookie ervoor vast staat, dit gebeurd vanaf vanavond.
 
Ik heb geen enkel probleem wat betreft het probleem door jou gerapporteerd.
Ik ben dan ook benieuwd of er meer zijn die jouw probleem ervaren.
 
Bij mij idem, alleen is dit bij mij al langer zo. Instellingen cookie's in Chrome staan wel goed.
 
Gebruikt Lange Pier soms ook Google Chrome?
Ik zelf ben een Firefox gebruiker.
 
Ik gebruik Crome en heb zelfs geen last van een van de problemen, zoals gemeld door Lange Pier.
Gr..
 
Ik gebruik FF en het gebeurt niet op m'n tablet nu, kijk morgen weer op de pc maar het was weird.
 
Als ik via de link in de mail naar de site ga, ben ik ingelogd. Ga ik zelf naar de site, moet ik mij weer inloggen!
 
Heb ook Firefox, maar geen last als ik gewoon de site bezoek, ik ben en blijf ingelogd.
 
In Edge niet, in FF zit dan het probleem, niets veranderd maar toch niet vasthouden, blijft vreemd.
Cookies weg gegooit en de nieuwe bewaard na inloggen, nu werkt het weer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zal ik al mijn cookies ook verwijderen, wellicht is het dan opgelost!
 
Mijn Firefox is zo ingericht dat cookies bij afsluiten verwijderd worden.
Dat zal dan ook het geven zijn dat ik altijd met een actueel cookie ben ingelogd.
Want ik heb geen flauw idee wat eventueel al die reclame instellingen mogelijk erbij zetten?
Dit fenomeen heb ik op mijn eigen XenForo forum nog niet meegemaakt.
 
Ik heb net als LP alle cookies verwijderd, herstart, ingelogd met onthouden, browser gesloten. Opnieuw naar de site, en moet ik mij opnieuw aanmelden.

Op piep heb ik dit ook niet(rijmt ook nog)
 
Zoals het nu lijkt, is het hier opgelost. Alle instellingen bij langs geweest. Blijf nu ingelogd.
 
Vermoedelijk certificaat vernieuwd?
 
Te snel geweest, moet weer inloggen!
 
Gaat het om FF of Chrome? is mij niet duidelijk, indien je Ccleaner gebruikt, alle cookies/temps wissen?
En welke site?
 
Het gaat om Chrome, en om deze site. Ik zal nog een keer alle cookies en temps wissen.

Nb, heb alles weer opgeschoond, nu even aanzien of het nu wel blijft werken!
 
Laatst bewerkt:
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan