• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat zou er aangekondigd gaan worden?

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
Afwachten, zit denk ik nog verborgen in het toekomstige.....
 
Zag het ook maar we moeten denk ik nog heel even wachten...
 
Volgens mij wordt hier een periode van stilte en bezinning aangekondigd.
 
Dat wordt dan een lange periode van rust en bezinning. Die gaat zo te zien duren tot 25 januari 2037. Want tot die datum is deze aankondiging geldig.
Daarna breekt er een heidens kabaal los.
 
Dat wordt dan een lange periode van rust en bezinning. Die gaat zo te zien duren tot 25 januari 2037. Want tot die datum is deze aankondiging geldig.
Daarna breekt er een heidens kabaal los.

Even rekenen, 25 januari 2037 (als het me gegeven is) - dan ben ik 83 jaar oud.
Ik denk tegen die tijd wel admin af te zijn - mocht ik er dan nog zijn.
 
Vermoedelijk wilde mr. de Kort zichzelf voorstellen als nieuwe admin en weet al om dat die tijd vol te houden?:)
En de huidige weten daar niets van?

En het bericht is ook stiekum onzichtbaar gemaakt voor onze eenvoudige zielen.
 
Pfff die meneer/mevrouw de Kort gaat er 'Langdurig' de spanning inhouden, maar wel een beetje veel slordig dat dit 'onzichtbare' bericht zo blijft slingeren :hmmz:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En het bericht is ook stiekum onzichtbaar gemaakt voor onze eenvoudige zielen.

Daarom vind ik het wel een mooie actie dat je hier gewoon even een link naar het topic hebt neergezet! :smile:
 
@Lange Pier: het bericht is niet stiekem onzichtbaar gemaakt. Er heeft nooit meer gestaan dan een punt.
Deze aankondiging staat bovendien te lezen boven ieder subforum.

Misschien is dekort wat aan het experimenteren geweest; misschien is het een puzzelopgave.
Een puzzel? Ja, zou kunnen. Ieder jaar plaatst de AIVD een zeer moeilijke kerstpuzzel. Dit is de Kerstpuzzel 2016 van de AIVD: https://www.aivd.nl/publicaties/publicaties/2016/12/12/kerstpuzzel-2016
--------
Oei, te vlug op Verzenden gedrukt...
Die puzzel is extreem moeilijk. Nou ja, vind ik dan. Dat zegt misschien veel over mijn gebrekkige intelligentie. Ik slaagde erin om slechts 1 van de vragen half op te lossen, en toen gaf ik het op.
Ik meen dat de laatste vraag van die Kerstpuzzel enkel uit een vraagteken bestaat.

Misschien heeft dekort die AIVD puzzel gezien en is zijn aankondiging een variant op de vraag die enkel uit een vraagteken bestaat.
Dan zou de vraag luiden:" Wat wordt bedoeld met deze aankondiging?"

Ik doe een gooi en gok: dekort heeft er een punt achter gezet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hij heeft wel een punt... ;-)
 
Zou het overigens wel leuk vinden als de eigenaar zich eens wat meer onder de leden zou begeven. (meedoen in topics kan een hoop inzicht opleveren.)
 
Zo, ik heb de melding inmiddels verwijderd.

Ach, als het dan zo moet! Dit topic houden we wel in leven hoor! En mijn mening uit bericht #13 wordt er echt niet minder om!
 
Hoi Lange Pier - ik ben er mee bezig.
De dader is nog online en ik heb een trucje uitgehaald.
 
De truck is dat de pagina voor de simpele forummer niet meer bereikbaar is? :wacko:
 
Oorspronkelijk was de lege aankondiging tot 29 januari 2057 vastgepind.
Die datum heb ik veranderd tot de dag vandaag en vervolgens de aankondiging naar de prullenbak verplaatst.

5 minuten daarna logde de dader uit.
 
Hahaha, vreemd dat ie zelf niet even reageerde. Ok een gesloten boek nu :smile:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan