• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Webadress controleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

AmarahVdZwet

Nieuw lid
Lid geworden
11 mei 2017
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Goedemorgen,

Ik heb geen idee of dit kan en of ik het in het juiste subforum plaats;

Maar ik heb een website (942012.vegas) is er een mogelijkheid om daarvan alle '' subwebsites '' (geen idee hoe je dit noemt haha) te vinden? Hiermee bedoel ik alle mogelijkheden die tot iets lijden zoals bijvoorbeeld 942012.vegas/excellent , er dus achter komen welke 942012.vegas/????? er zijn.

Alvast bedankt :)
 
het is geen nl domeinnaam.

Het is gewoon 942012.vegas vul maar in het is gewoon een website, en 942012.vegas/excellent is ook n van de subdomeinen. Maar mijn vraag was of ik er op een of andere manier achter kan komen welke subdomeinen allemaal op die website zijn.
 
Domeinen en subdomeinen dienen geregistreerd (en betaald) te zijn.
 
SIDN (en die checker) is toch alleen voor .nl domeinen?
 
SIDN (en die checker) is toch alleen voor .nl domeinen?

Dat klopt.


http://www.942012.vegas/ is enkel een afbeelding.

Host information

Mapped IP Address : 50.63.202.32
Last updated date : 2017-05-01



Geo-location information

Location : (33.6119, -111.8906)
Latitude : 33.6119
Longitude : -111.8906
Geo Location address : Scottsdale, AZ Arizona, United States
 
Oh geloof me het is niet '' alleen maar '' een afbeelding.
www.942012.vegas/enter wat is dat dan? ;)

Het lijkt me niet dat een zeer bekende band uit Amerika (lees; Imagine Dragons) een onbetaald webadres gebruikt.

Maarja, nogmaals. Mijn enigste vraag was of er een mogelijkheid is om op een of andere manier te checken welke subdomeinen er zijn op die website. Ik hoop dat daar antwoord op gegeven kan worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Blijkbaar gewoon een beschikbaar TLD: http://www.nic.vegas/

Overigens vermoed ik dat je "subdomein" verkeerd interpreteert. Wat er achter de slash staat, is gewoon de inhoud van de server, in principe oneindig onderverdeelbaar. Een subdomein is bijvoorbeeld www.942012.vegas, of ftp.942012.vegas, of vulzelfmaarin.942012.vegas. In principe ook oneindig veel mogelijkheden. Het is niet ongewoon, dat webservers zo zijn ingesteld, dat alles wat niet bestaat, automatisch naar bijvoorbeeld www wordt doorgelinkt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, zoals ik in mijn eerste post al zei, ik weet niet hoe ik dat genoemd wordt.

Dan; is er een mogelijkheid om ergens te controleren / na te gaan (op natuurlijk alle mogelijkheden invullen na) welke '' werkende achter de / mogelijkheden er zijn''.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan