• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Webcam laptop Asus werkt niet meer met W10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb al de Logitec QuickCamPro 9000 1600x1200 ;).
Wel een oudje maar doet het nog prima.
Ik gebruik hem echter maar zelden.
 
Nog even over de cam in gebruik: als je in de zoekfunctie 'webcam' of camera' invoert, krijg je dan iets van software op de PC om te openen ?
 
Ik ben nieuwsgierig te weten of de aanwijzingen van post #48:

(HKR,DefaultSettings,Flip,0x00010001,1
HKR,Settings,Flip,0x00010001,1
verander de laatste 1 in een 0:
HKR,DefaultSettings,Flip,0x00010001,0
HKR,Settings,Flip,0x00010001,0 )

al iets hebben opgeleverd.
 
Volgens bericht #52 wel, echter zonder resultaat.
Het is denk ik de beste gok, maar dan moet je wel zeker weten dat die driver vanuit die map weer geïnstalleerd werd.

Het veranderen van de 1 in een 0 kan ook een 0 in een 1 moeten zijn, zolang er maar 'geflipt' wordt.
Er is ook een 'mirror' seting in dat .inf bestand. Die twee (mirror en flip) zijn er tenslotte niet voor niets ingebouwd
 
Ik zie het nu ja.
Dan vraag ik me af of de door mij geïnstalleerde driver iets op kan leveren omdat het bij mij het probleem oploste (ook al realiseer ik me dat het niet om exact dezelfde laptops gaat). Mss ben ik iets te volhardend maar het probleem intrigeert me en zelf geeft ik niet graag op;)
 

Bijlagen

  • ASUS Camera_Azurewave_VS011_WIN7_64_z5854000205.zip
    3,4 MB · Weergaven: 1
Volhardend zijn of niet, ik denk dat de TS het beste geholpen is met een goede USB-webcam, in plaats van het simpele lensje in zijn al bijna 10 jaar oude laptop.

Want hij wil nu eenmaal goed kunnen communiceren met zijn grootouders, iets wat nu een heel stuk minder gaat of helemaal niet.
 
Dan is het opgelost ;)
Let wel even op de leverbaarheid. Blijkbaar is de vraag groot nu.
 
Dan is het opgelost ;)
Let wel even op de leverbaarheid. Blijkbaar is de vraag groot nu.

Ja inderdaad, net zoals toiletpapier bij ons in België.
Bedankt iedereen voor het meezoeken naar een oplossing.
 
Mm, die van jou Abraham, daarvan is de levertermijn onbekend. Ik kijk even voor een andere.
 
"Dan heb je hem maandag of uiterlijk dinsdag in huis! "
Helaas niet als je hem bij Alternate.nl besteld. "Levertermijn onbekend" staat er nu in rood.
Bij alle webcams in die prijsklasse!!
Ik merk dat websites soms moeilijk bereikbaar zijn. Blijkbaar is het erg druk.
 
Laatst bewerkt:
Bijna al de webcams lange(re) levertijden (behalve die van € 79.95) en vraag is of ze die waar gaan maken. Ik zou daar niet op gokken. Ik zou alleen iets bestellen waarvan 'n website zegt dat er voorraad is. Ook bij Coolblue "tijdelijk uitverkocht". Waarschijnlijk is er meer kans bij wat onbekendere websites.
 
Haha, als ik bij beeldinstelling klik op schermstand en dan "Liggend gespiegeld" klik, staat het beeld van mijn camera wel juist. Maar dan zie ik de persoon aan de andere kant wel op zijn kop :p
 
Leuker kunnen we het niet maken:joy:
Maarre: Webcam morgen in huis? Deze webcams zijn (nog) op voorraad!
Ik zie echter dat de prijzen ook de pan uit swingen!
Ik sluit niet uit, maar mogelijk vindt je nog iets, dat je toch met je eigen webcam verder moet wil je snel goed kunnen communiceren.
Probeer anders mijn driver van post #65 eens. Nee heb je..
 
Jammer genoeg niet man.
 
Wel ook al eens lappie herstart ? Na installatie van die geflipte driver bedoel ik dan.

Haha, als ik bij beeldinstelling klik op schermstand en dan "Liggend gespiegeld" klik, staat het beeld van mijn camera wel juist. Maar dan zie ik de persoon aan de andere kant wel op zijn kop :p
In welk programma ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan