• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Webcam werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erick

Gewaardeerd
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
1.359
Waarderingsscore
3
Hoi,

Sinds vandaag werkt mijn webcam niet meer. In Zoom wordt mijn webcam bijvoorbeeld niet eens meer weergegeven.

Als ik voor mijn account een profielfoto wil maken m.b.v. de camera, krijg ik de foutmelding dat de camera niet gevonden kan worden. (0xA00F4244<NoCamerasAreAttached>

Wie helpt mij om mijn webcam weer werkend te krijgen?
 
Hallo,

Je zou in apparaat beheer het stuurprogramma kunnen verwijderen en de computer herstarten.
Je krijgt dan een nieuw stuurprogramma geïnstalleerd, kijken of het dan is opgelost.
Wel toevallig dat er meer mensen deze week de zelfde melding krijgen.
 
Tenx @Aarie25,

Ik ga met je eerste suggestie straks even aan de slag!
 
Dat heb je goed.
Succes!
 
Hoe weet ik welk stuurprogramma gebruikt wordt eigenlijk? :blush:
 
Wat is het merk en type laptop?
 
Een Samsung, maar het type weet ik zo snel even niet.
 
Staat dat niet ergens op de onderkant of zijkant vermeld?
 
Gevonden. samsung-series-3-np300e7a-s06nl
 
Kijk eens of dit aanwezig is en of hij iets aan geeft.
Een diagnose van de status van de computer maken en problemen oplossen

Met programma Support Center, oftewel de handleiding van Samsung voor het oplossen van problemen, kunt u een diagnose maken van het systeem en beschikt u over een FAQ voor veelvoorkomende problemen.

Het is mogelijk dat Support Center niet beschikbaar is of dat er een andere versie beschikbaar is. Dit is afhankelijk van het model.

1 Klik op het Startscherm met de rechtermuisknop op een willekeurig gebied en kies Alle Apps in de rechter benedenhoek. Klik vervolgens op Support Center.
2 Support Center wordt geactiveerd en maakt een diagnose van uw computer. Nadat de diagnose is voltooid, wordt in het menu System Status (Systeemstatus) een lijst met huidige problemen weergegeven die moeten worden opgelost overeenkomstig de instructies .
3 U kunt een probleem oplossingen door op de knop Troubleshoot (Oplossen) voor het probleem te klikken
 
Kijk eens of dit aanwezig is en of hij iets aan geeft.
Een diagnose van de status van de computer maken en problemen oplossen

Met programma Support Center, oftewel de handleiding van Samsung voor het oplossen van problemen, kunt u een diagnose maken van het systeem en beschikt u over een FAQ voor veelvoorkomende problemen.

Het is mogelijk dat Support Center niet beschikbaar is of dat er een andere versie beschikbaar is. Dit is afhankelijk van het model.

1 Klik op het Startscherm met de rechtermuisknop op een willekeurig gebied en kies Alle Apps in de rechter benedenhoek. Klik vervolgens op Support Center.
2 Support Center wordt geactiveerd en maakt een diagnose van uw computer. Nadat de diagnose is voltooid, wordt in het menu System Status (Systeemstatus) een lijst met huidige problemen weergegeven die moeten worden opgelost overeenkomstig de instructies .
3 U kunt een probleem oplossingen door op de knop Troubleshoot (Oplossen) voor het probleem te klikken

Dit loopt op niks uit. Ik kan stap 1 niet eens volledig uitvoeren. "Klik vervolgens op Support Center". Dat zie ik dan nergens meer staan. Dus ga ik even je tweede optie proberen. Fijn dat je zo (snel) met me meedenkt.
 
Heb jij soms een keer een schone installatie gedaan?
Want daardoor verdwijnen de standaard Samsung apps.
 
Heb jij soms een keer een schone installatie gedaan?
Want daardoor verdwijnen de standaard Samsung apps.

Oorspronkelijk stond Windows 7 op deze laptop maar die heb ik gratis kunnen upgraden naar Windows 10. Maar de camera deed het vorige week nog wel.
 
Heb jij toevallig vorige week een Windows update uitgevoerd of iets veranderd?
 
Ja,dat wel geloof ik. Maar vrijdag deed de camera het nog, vandaag niet meer. Dus dan zou de update tussen die twee momenten in moeten zitten.
 
Kijk eens via start-instellingen-bijwerken en beveiliging-geschiedenis van updates weergeven of er een update is geweest. Maar de laptop moet dan opnieuw opstarten, dus dat zou je gemerkt moeten hebben.
 
Welke anti virus gebruik jij trouwens?
Want als je een betaalde versie hebt, kan het ook zijn dat die hem blokkeert.

Ik ben morgen hier weer aanwezig, fijne avond.
 
Ik heb een cumulatieve update gehad vanochtend. Kan ik die terugdraaien? Sorry, was even met tig dingen tegelijk bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan