• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Webshop auto onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Charli

Nieuw lid
Lid geworden
30 nov 2017
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik zit namelijk met een vervelend probleem, ik wil een webshop opstarten ivm verkoop van auto onderdelen, wil klein beginnen, in vergelijking met andere auto webshops, nu mijn probleem zit hem bij het filteren, je kent dat wel dat je via merk, bouwjaar, type, brandstof ect al de onderdelen tevoorschijn komen die dan op die specifieke wagen past, omdat zo een addons iets in de duizenden euro's per maand wordt aangeboden door een bepaald firma en ik maar nog mee zal beginnen is dat voor mij niet van toepassing miss in de toekomst wie weet ;-)

Nu heb ik al alles uitgewerkt via een excel file dat van toepassing is alleen bij ruitenwissers:
merk model en bouwjaar
en dan krijg je welk afmetingen van voor en van achter worden gebruikt en welk modelnummer het is?

Maar hoe zet ik dat in een fraaie kleding om?en dan dat op mn webshop plaatsen integreren

enige iemand die mij ermee kan helpen

Alvast bedankt
 
Hoi Charli, met eenwebshop heb ik zelf geen ervaring.
Ik wel twee fora ondr eigen beheer.
Mijn vraag is als eerste heb jij al een host en domeinnaam?
 
Hoi Charli, met eenwebshop heb ik zelf geen ervaring.
Ik wel twee fora ondr eigen beheer.
Mijn vraag is als eerste heb jij al een host en domeinnaam?

De domeinnaam en host zal worden aangemaakt, dat zou geen probleem moeten zijn, heb tijd gekregen om mijn webshop groten deels in orde te krijgen, layout banners betaalmodules, maar de filteren voor auto onderdelen kunnen ze me helaas niet bij helpen, daarom dat ik wou weten of er enig sinds een oplossing zou zijn ervoor
 
Je kan ook ook alles eerst in je eigen computer uitvogelen.

Daarvoor heb je AMPPS nodig: WAMP, MAMP and LAMP Stack : Install PHP, Apache, Perl, MySQL - Downloads

download het windows exe bestand en installeer dat in jouw computer.
De installatie is een stevige, want alles wat benodigd wordt wordt geïnstalleerd.

Daarna start je AMPPS en klik je op het huisje.
Je browser zal zich openen en in de linker kolom kies jij voor eCommerce.

Dan krijg je een keur aan winkelsoftware aangeboden, waaronder Magento.
Alles is weliswaar in de Engelse taal, dus ik hoop dat dat voor jou geen probleem is.

Maar het geeft je de mogelijkheid op makkelijke wijze tot een favoriet programma te komen en dat dan te proberen inrichten.

Succes.

P.S.: ben je ontevreden, dan ga naar de lokatie waar AMPPS is geïnstalleerd en klik je AMPPS open.

Onder www zit het door jou gekozen en geïnstalleerde programma.
Verwijder je dat - kan je opnieuw het huisje opstarten en een nieuw programma installeren.

P.S. 2: er aal een venster opstarten als AMPPS opstart,, dat er een update is.
Gewoon wegklikken, want je hebt de actuele software al!
 
Je kan ook ook alles eerst in je eigen computer uitvogelen.

Daarvoor heb je AMPPS nodig: WAMP, MAMP and LAMP Stack : Install PHP, Apache, Perl, MySQL - Downloads

download het windows exe bestand en installeer dat in jouw computer.
De installatie is een stevige, want alles wat benodigd wordt wordt geïnstalleerd.

Daarna start je AMPPS en klik je op het huisje.
Je browser zal zich openen en in de linker kolom kies jij voor eCommerce.

Dan krijg je een keur aan winkelsoftware aangeboden, waaronder Magento.
Alles is weliswaar in de Engelse taal, dus ik hoop dat dat voor jou geen probleem is.

Maar het geeft je de mogelijkheid op makkelijke wijze tot een favoriet programma te komen en dat dan te proberen inrichten.

Succes.

P.S.: ben je ontevreden, dan ga naar de lokatie waar AMPPS is geïnstalleerd en klik je AMPPS open.

Onder www zit het door jou gekozen en geïnstalleerde programma.
Verwijder je dat - kan je opnieuw het huisje opstarten en een nieuw programma installeren.

P.S. 2: er aal een venster opstarten als AMPPS opstart,, dat er een update is.
Gewoon wegklikken, want je hebt de actuele software al!

Ok alvast bedankt;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan