• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Website als programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim2005

Vaak hier
Lid geworden
4 aug 2005
Berichten
909
Waarderingsscore
2
Beste mede leden,

Ik ben een website aan het maken in HTML/JS/PHP/MySQL en de hele bende er om heen. Ik wil deze starten als een soort programma maar hoe doe ik dat? Ik wil het het liefste niet afhankelijk laten worden van programma's die extra geinstalleerd moeten worden. Het gaat om windows platforms :)

Wat ik heb geprobeerd:
Prism -> Soort mini browser van de mozilla
IE6 -> Starten in Kiosk modus

Prism had als nadeel dat dat dus extra geinstalleerd moet worden en is dus niet bruikbaar. Was overigens ook niet fullscreen wat ik wel graag zie.

IE6 had als nadeel dat ik hem dan niet kon minimaliseren/afsluiten met een druk op een knop in mijn script:
- Minimaliseren -> Kan dat met Javascript?
- Sluiten -> Window Close -> Waarschuwing want was niet geopend als een popup

Kunnen jullie met me mee denken? Bij twijfel gewoon posten, wie weet kan ik er wat mee :)


Gr, Tim
 
wat nog het dichtst bij minimaliseren in de buurt komt is window.blur() denk ik ;), maar dat brengt her scherm alleen naar achter, het minimaliseerd niet3

als je het als programma wil zou je misschien een soort mini browser kunnen maken
in C# bijvoorbeeld: http://www.java2s.com/Code/CSharp/GUI-Windows-Form/MyWebBrowser.htm
de addressbalk kan je zo weg halen, of vervangen voor iets dat je leuk vind
 
Ik heb een oplossing gevonden om het te laten lijken als een programma:
HTA, daarmee laad je een html bestand in IE maar dan kun je ook veel properties opgeven...

Gr, Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan