• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Website in bepaalde browsers

Status
Niet open voor verdere reacties.

XDrees

Nieuw lid
Lid geworden
10 mei 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hey guys,

Ik ben een website aan het maken voor de lokale jeugdbeweging.
Toen ik dacht volledig klaar te zijn bekeek ik de website eens in een andere browser,
en blijkt dat de andere browser de opmaak niet over neemt.
(Op sommige andere pc's werkt het ook, op andere weer niet, niet altijd met dezelfde browser)

chrome.JPG
Deze foto is in mijn Chrome gemaakt, zo hoort het te zijn.
(als de muis op de cursor komt verschijnt er een tekst, als je klikt ga je naar een andere site)

firefox.JPG
Deze foto is in mijn firefox gemaakt, dit klopt niet.
(De foto en tekst kloppen, de link werkt ook, alleen ziet het er niet mooi uit)

Voor de genteresseerde:
http://www.ksaeksel.be

alvast bedankt,
XD
 
Waarom heb je geen WordPress voor jou site gebruikt.
WordPress maakt het beheer van een Website ook vele malen eenvoudiger.
Bovendien: de hele website komt in Firefox als los zand over, dus niet bepaald een site om te onthouden.
 
Deze site is gemaakt in wordpress, maar ik probeer hem zo eigen mogelijk te maken.
Hij werkte ook volledig in firefox, aleen heb ik iets veranderd waardoor dit niet meer gaat.
(maar vraag me niet wat)

bedankt om te reageren!
 
Het bronbestand is nu 3 x zo groot en geeft inderdaad aan dat het wordPress is.

Maar alles ziet er verschrikkelijk onlogisch uit......
 
Vind het nog niet geheel onlogisch. Wel zou het fijn zijn als we wat meer informatie kregen als die paar foto's. Is er een mogelijkheid de website in zijn geheel te bekijken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan