• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Website maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

pamabo

Junior lid
Lid geworden
7 jan 2017
Berichten
59
Waarderingsscore
0
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die als hobby hebben websites maken?
Ik heb een domeinnaam en zou die graag ingevuld zien maar heb er voorlopig geen budget voor.

Iemand die dit als hobbie heeft en graag doet?

Mvg.

Patrick
 
Hallo pamabo,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Kijk eens naar WordPress - is gratis.
Ook genoeg gratis thema's zijn er beschikbaar voor.

Maar: je moet natuurlijk wel weten wat voor website jij wil maken.
En heb je behalve een domeinnaam ook al een host?
 
Laatst bewerkt:
Ik zit bij one.com ik wil een website maken voor een bedrijfje die ik later wil opstarten....in de visuele effecten en 3d animatie..

Wanneer mijn bedrijf er is zal de website designer uiteraard betaald worden...

Maar ben nu begonnen aan een opleiding bij ILM (industrial light and magic) waar ik opgeleid wordt en dan in Belgie en eventueel benelux projecten kan lanceren

In de link zie je wat ik ga kunnen....

https://www.youtube.com/watch?v=EdSzDkgqGUU


Het moet een website worden waar je ook filmpjes van afgewerkte projecten kan zetten


Groetjes

Patrick
 
Dat alles is te realiseren met WordPress.
Weet dat al meer dan de helft van alle websites in de wereld met WordPress zijn gemaakt.
 
Patrick,

:welkom: bij het NCF!!

Ik denk niet dat je hier iemand zal vinden die voor jou bedrijf een website gaat maken en dan pas later ergens geld ontvangt. Dit alles als het bedrijfje gaat lopen en van de grond komt. Ik denk dat Je inderdaad naar Wordpress of Joomla zal moeten kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan