• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Weergavetaal windows 10 veranderen lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jakeman07

Nieuw lid
Lid geworden
11 dec 2016
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Ik heb een Duitse laptop. In het verleden heb ik de weergavetaal van Windows (probleemloos) veranderd van Duits naar Nederlands.
Maar sinds de laatste update van Windows 10 vorige week, is de weergavetaal blijkbaar weer gereset naar Duits en lijkt deze ook niet meer te veranderen. Als ik bij talenpaketten het Nederlandse pakket probeer toe te voegen, krijg ik een melding dat ik verbinding moet maken met internet. Dit terwijl ik wel degelijk verbinding met internet heb op dat moment.
 
Het spijt me, maar het is niet gelukt om de weergavetaal aan de hand van het filmpje op bovengenoemd topic aan te passen.
Ik heb alle instellingen aangepast, maar op een of andere manier is het onmogelijk om Nederlands als standaardtaal te selecteren.
Als ik onder "Region und Sprache" het taalpakket Nederlands aanklik, kan ik namelijk alleen de optie "optionen" selecteren. "als standard" en "entfernen" beiden dus helaas niet :(.
 
heb jij dan ook verder gelezen dan had je vastgesteld dat je de pc diende te vernieuwen zonder behoud van instellingen ...daarna zou het dan wel moigelijk moeten zijn om de invoertaal Nl te gebruiken..ook bij de TS voor wie ik het filmpje destijds had aangemaakt wilde het dus niet volgens de werkwijze in het filmpje lukken ...hier echter werkt het dus wel .
 
Ik heb ook verder gelezen, maar wil graag mijn huidige instellingen behouden en dus niet terug naar de fabrieksinstellingen. That's all.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan