• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Weet iemand tutorials / cursussen om pagebuilding te leren

Status
Niet open voor verdere reacties.

James Lowland

Nieuw lid
Lid geworden
2 mei 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Hoi iedereen,

Ik ben dmv zelfstudie PHP & JavaScript aan het leren, maar de manier waarop ik zelfstudie het beste volhoud is door me op 1 groot overkoepelend project te richten waarin de vaardigheden die ik wil leren allemaal aan bod komen. Zelf een CMS (met geïntegreerde wysiwyg editor + pagebuilder zoals Wordpress, WIX etc.) creëren zou mij vaardigheden leren die heel goed aansluiten op toekomstmogelijkheden die ik voor ogen heb.

Nu zijn er genoeg tutorials over de CMS en wysiwyg gedeeltes te vinden, maar de gigantische hoeveelheid mensen die naar WordPress tutorials zoeken maakt het iedere keer weer een hels karwei om goede bronnen te vinden over hoe je zélf een page builder maakt. Weet iemand hier tutorials of cursussen die dit onderwerp als 1 groot geheel behandelen? Betaalde cursussen vind ik ook prima, maar mijn budget is een beetje beperkt, dus cursussen van honderden euro's zit er helaas niet in.

Alvast bedankt!

Huidig niveau: HTML/CSS developer van beroep, mijn JavaScript niveau is momenteel nog meh, en met PHP heb ik alleen een paar keer gescharreld zonder later terug te bellen. Heb geen onrealistisch hoge verwachtingen van de eindkwaliteit van dit project, is puur als training bedoeld.
 
Ik heb de titel van je topic aangepast. De titel moet een omschrijving vormen niet je gehele eerste bericht.

Echt helpen kan ik je niet helaas. Wel hoor ik om mij heen vaak mensen die het volgende doen. Ze beginnen aan een project en kijken hoever ze komen als ze ergens tegenaan lopen gaan ze de oplossing zoeken op bijvoorbeeld W3Schools Online Web Tutorials en PHP: Hypertext Preprocessor Dat zijn twee websites met actuele (de nieuwste) code.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan