• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Welk mailprogramma lijkt visueel het meest op windows live mail ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

danny g

Junior lid
Lid geworden
3 dec 2016
Berichten
79
Waarderingsscore
2
Binnenkort stap ik over van mijn windows PC met nog windows 7 naar windows 10.
Nu zijn één van de dingen hieromtrent ook het gebruik van een ander mailprogramma.
Ik zou echter graag een programma gebruiken dat zo goed mogelijk het meeste lijkt op windows live mail.
Iemand die me een tip kan geven hieromtrent ?
Het mag eventueel een betalend programma zijn.
Om meerdere programma's uit te testen heb ik zo niet. Mogelijk raak ik dan mails kwijt, account instellingen die wijzigen , ... . Ik zou het liefst van al van de eerste keer het gewenst installeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb jouw afbeelding verwijdert omdat jouw e-mailadres zichtbaar was.
Nu dan de vraag: gebruik jij een web e-mailadres zoals Gmail of Outlook.com of een ander adres?
 
@danny g : gebruik gewoon het mailprogramma dat met Windows 10 wordt meegeleverd, het is het tweelingzusje van Windows livemail (en gratis).
 
@ Abraham54 : dank voor het verwijderen van de afbeelding. Had er niet bij stilgestaan dat ze mijn mailadres zo konden oppikken en gebruiken als spamadres.
@ quandor : nou, ik hoef het dus helemaal niet ver te gaan zoeken :) .

Dank aan beiden voor jullie reactie.
 
Vooruitlopend op jouw Win 10 installatie :

na installatie van Windows 10 klik je 1x op het Windowslogo (links onderin) en vervolgens scroll je naar de M van mail. Daar vind je het Win 10 mailprogramma.

Als je al gebruik maakte van Microsoftaccounts zoals bijv. de @hotmail.com, @live.nl, @outlook.com of @msn.com, dan heb je gelijk het voordeel dat al je gegevens direct beschikbaar zijn. Ze werden / worden in de cloud van Microsoft bewaard en bij / na de installatie van Win-10 heb je alles gelijk weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Nou, dat is spijtig genoeg niet het geval. Ik gebruik alleen windows live mail. Zal dus nog even moeten nagaan hoe ik alles moet, kan overzetten. Oude mails, accounts,.... .
 
Nou, dat is spijtig genoeg niet het geval. Ik gebruik alleen windows live mail. Zal dus nog even moeten nagaan hoe ik alles moet, kan overzetten. Oude mails, accounts,.... .

Jij hoeft niets over te zetten, want jij logt gewoon met jou Windows live mail adres in op
www.outlook.com en moet daar ook alles terug vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan