• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Welk RAM-geheugen koop ik het best?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HPProBook15

Nieuw lid
Lid geworden
25 nov 2017
Berichten
10
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen

Sinds twee jaar ben ik in het bezit van een HP ProBook 15".
Deze laptop heeft prima specs, behalve het RAM-geheugen dat wat de lage kant is voor sommige intensievere taken (4GB).
Omdat mijn laptop anders een perfect werkend en degelijk toestel is waar ik tevreden van ben, zou ik graag het geheugen uitbreiden naar 16GB. (2x 8GB).

Dus heb ik wat opzoekwerk verricht dat handig zou zijn bij het zoeken van het juiste geheugen.
PRODUCTNUMMER LAPTOP: W4P27EA

En ook een Speccy-link:
http://speccy.piriform.com/results/5Q5ep0gY4idlWQT27RjLyrC

Maar ik slaag er niet om de juiste aankoop te doen aangezien ik bang ben dat ik iets verkeerd ga kopen...

Kan iemand me helpen om de juiste aankoop te doen?
Alvast bedankt :)
 
Handigste is om het ding mee te nemen naar een lokale pc-winkel. Een heleboel geheugenreepjes zullen werken, maar daarentegen zullen er ook reepjes zijn die niet willen werken. Bespaar je derhalve de frustratie en neem 'm mee naar de winkel. Werkt het daar niet, dan plaatsen ze net zolang reepjes totdat het werkt. Zij tevreden, jij tevreden.

Als dit 'm is : https://tweakers.net/pricewatch/576683/hp-probook-450-g3-w4p27ea.html ? Kijk even onder 'specificaties' / geheugen.
 
Zou ermee naar een plaatselijke PC gaan en hem daar erbij laten zetten, er zijn in Nederland wel andere merken die passen maar of ze samen willen gaan werken.....

Er zit Hynex in die je wel op Ebay of Amazon kun kopen maar zo te zien alleen niet in Nederland.
 
Zelf zou ik nooit twee soorten RAM gebruiken. Ik zou kijken wat er op het moederbord past en dan het huidige werkgeheugen ook vervangen voor nieuwe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan