• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke laptop voor te gamen met budget rond de 1000?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Hoi mensen,

zou voor mijn zoon graag een nieuwe laptop kopen. Moet wel ene zijn om zijn minecraft probleemloos te spelen online, en later ook voor iets zwaardere games (als dat mogelijk is in mijn budget)?
Wat ik vooral uitmaak om op te letten bij het kopen van een laptop om te gamen is het werkgeheugen (12 gb?) en een aparte grafische kaart (2 gb?).
Hoor veel spreken over MSI dat dit d uitgesproken laptops zijn bij uitstek???
Kunnen jullie mij een beetje op weg helpen waar dus op te letten bij aankoop, wat de absolute vereiste zijn?
In ieder geval, dank bij voorbaat...
 
Minecraft laat zich mijn inziens al zeer goed met een moderne Intel HD-kaart gentegreerd in de processor.

Je eisen zijn nog al hoog - wat is zo ongeveer het budget dat je kan besteden voor dat notebook?
 
Duzend.
 
idd, duizend euro
 
Lange Pier, nergens gelezen, ze hadden mij dat aangeraden in een bekende media shop.
Thxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan