1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Opgelost Welke programmeertaal?

Discussie in 'Programmeren' gestart door JKL, 18 nov 2017.

Discussie Welke programmeertaal? in het Programmeren forum op nationaalcomputerforum.nl/.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JKL

JKL Jorrit

Hoi allemaal!

Ik ga met iemand anders een app maken voor de mobiele platforms.

het is de bedoeling om in ieder geval voor Android aan de slag te gaan, en als de programmeertaal daarmee compatibel is ook voor iOS en Windows Phone.

Ik heb me al laten vertellen dat het met C# mogelijk is om via Visual Studio een app te maken voor alle platformen, maar als we dit implementeren op Android, is dit dan even krachtig als Java?

Omdat we beginnen met een gewone website in PHP en mySQL, zoeken we een taal die ook daarmee overweg kan, of op een andere manier de database kan uitlezen o.i.d.

Moet ik teruggrijpen op de C# of Java, of is er een beter alternatief?

Kortom: wat is in dit geval de beste programmeertaal?

2. Rubensky

Rubensky Moderator

Je zou natuurlijk ook eens naar iets als dit kunnen kijken: Appontwikkelen | home

Let op! Dit moet je na één maand gaan betalen.

3. JKL

JKL Jorrit

Ja dat zou natuurlijk kunnen.

Ik had misschien wel erbij moeten zetten dat het een opdracht is voor school, en dat we daarom echt "hardcore" moeten programmeren als dat kan...

Bedankt voor het meedenken.

Als je zelf, of iemand anders nog suggestie(s) heeft hoor ik het graag.

4. Rubensky

Rubensky Moderator

5. JKL

JKL Jorrit

Ziet er goed uit. Bedankt voor de tip.

6. JKL

JKL Jorrit

BTW, als iemand anders nog suggesties heeft hoor ik het graag. Hoe meer mogelijkheden, hoe beter.

7. JKL

JKL Jorrit

8. Rubensky

Rubensky Moderator

Mooi dat je iets heb gevonden en dat ook nog even aan ons meld. Succes met jullie project.

9. JKL

JKL Jorrit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina