• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Welke ram ddr4 kan ik kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angeloj1990

Nieuw lid
Lid geworden
11 nov 2018
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Beste,

Een tijdje geleden heb ik deze computer gekocht https://tweakers.net/pricewatch/754119/lenovo-legion-y720-cube-90h20011ny/specificaties/
Alleen begin nu te merken dat 16gb iets te weinig is helaas.. met streamen gamen en meerdere dingen tegelijk en wil het graag upgraden naar 32gb totaal. of als de optie er is, dat ik bv 1x 8gb kan behouden en bijvoorbeeld 16gb erbij kan stoppen.
Ik weet alleen niet of dit gaat ivm samenwerking van de ram geheugens.
Deze computer heeft maar 2slots dus 2x16gb ram is de enige optie, alleen ik zou niet weten welke ik moet kopen!
misschien dat iemand van jullie de beste upgrade krijgt gevonden zowel prijs en kwaliteit uiteraard.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Zou ermee naar de plaatselijke PC boer lopen en het geheugen gelijk testen, welk merk en type zit er nu in?

En je hebt aan 2 x 16GB als setje meer aan dan eentje van 8 en eentje van 16, dan heb je geen dual-channel, oftewel geen dubbele bandbreedte wat met streamen veel helpt, snelheid is ook iets hoger maar dat is bijzaak.
2 x 16GB is wel behoorlijk kostbaar.
 
ja heb al in gedachten dat het ongeveer tussen de 250 / 300 gaat kosten idd
 
Ik denk dat het ook ergens tussen de 250 en de 300 euro gaat kosten voor 2x16Gb DDR4 - 2400Hz. Ikzelf werk dagelijks uren aan een stuk met zware grafische programma's en gebruik deze (klik hier) waar ik zeer tevreden over ben. Echter, ik volg het advies van LP aangezien die RAM-modules soms nogal merk gebonden zijn. Ik zou dan ook naar de plaatselijke pc-boer gaan en nadien de 2x8Gb DDR4 online te koop zetten (zo kan je nog wat recupereren).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan