• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Welke Smart Phone

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvantoren

Gevestigd lid
Lid geworden
24 okt 2012
Berichten
359
Waarderingsscore
4
Welke smartphone krijgt altijd de laatste android updates binnen zonder tussenkomst en toch voor een redelijke prijs?
 
Nokia 7+
Nokia 6 2018
 
Wat is een redelijke prijs? Wat is je budget?
 
Welke smartphone krijgt altijd de laatste android updates binnen zonder tussenkomst en toch voor een redelijke prijs?

De meeste telefoons krijgen 2 jaar ondersteuning, vanaf het uitbrengen van het model. Maar een stock Android telefoon wordt altijd ondersteunt.
Die zijn er in goedkope en duurdere modellen.
Afhankelijk van de specificaties.
 
In het artikel van je post aarie25 mis ik echt de Nokia 7+, hij is hier al genoemd. Dat is echt een geweldige telefoon voor die prijs.
 
In het artikel van je post aarie25 mis ik echt de Nokia 7+, hij is hier al genoemd. Dat is echt een geweldige telefoon voor die prijs.

Er zijn meer stock Android van Nokia.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Nokia 7.1, die ik waarschijnlijk volgende maand gaat kopen.
Maar zoals gezegd waren het enkele voorbeelden.
Er zijn meer sites met andere modellen.
variërend van 100 tot 400 euro.
 
Er zijn meer stock Android van Nokia.
Ik heb mijn oog laten vallen op de Nokia 7.1, die ik waarschijnlijk volgende maand gaat kopen.
Maar zoals gezegd waren het enkele voorbeelden.
Er zijn meer sites met andere modellen.
variërend van 100 tot 400 euro.

Ik ben sinds mei 2018 in bezit van een Nokia 7+ (coolblue.be) en ik ben daar zeer tevreden over.
Daarvoor had ik een samsung s4 sinds 2013 die de geest heeft gegeven en waarvan geen android updates meer werden gegeven.
Mijn keuze voor nokia kwam in eerste instantie voor de android one die ondertussen al de pie heeft gekregen en die al de toeters en bellen van samsung niet heeft. ( Vullen toch alleen maar het geheugen en worden bijna toch niet gebruikt).
Bovendien is hij voldoende krachtig en vooral goedkoper als de high-end toestellen van samsung.

Eerst had ik voor de vrouw een Nokia 6 2018 gekocht om te dienen als instapmodel om van gsm over te stappen naar smartphone.

Deze is een klasse lager dan de 7+ maar ruim voldoende als instapmodel. Begonnen met android one zit die ook op pie.

Beiden zijn we zeer tevreden van onze nokia's voor de prijs/kwaliteit.

Als gepensioneerden kunnen we de race tot steeds nieuwe producten best niet volgen wegens nog andere uitgaven op verlanglijstje ( Reizen, lekker eten, kleinkinderen, enz....)
 
Ik heb nu nog een Windows telefoon, die is nu 26 maanden oud en wil volgende maand de Nokia 7.1 kopen. Goede specs voor een goede prijs. Maar het alle belangrijkste vind ik toch de updates.
Zeker met de vele lekken in Android.
 
@jefken Helemaal eens en dank voor het delen van jou ervaringen. Ben inderdaad Nokia aan het overwegen
@aarie25 Windows stopt de ondersteuning voor Windows telefoons!
 
De hierboven genoemde nokia modellen draaien beide op androidone.
 
@aarie25 Windows stopt de ondersteuning voor Windows telefoons!

Klopt maar pas eind 2019, dan heb ik al lang een andere telefoon.
Geen dank!
Wil je laten weten welke telefoon het dan is geworden?
 
Ik weet het aarie25. Maar wilde die Nokia toch nog even noemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan