• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Welke VPN aanbieder kiezen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteindelijk gaat het volgens mij om een mix van gezond verstand en goed of slecht gevoel over de aanbieder want ze zijn allemaal " de beste" inmiddels ben ik overgestapt naar windscribe en zo te zien niets mis mee.
Voor iedereen die dit leest,, een fijne kerst
 
Goed te horen dat je Windschribe aan het uit testen bent.
Je kunt altijd kijken of je de betaalde versie neemt.
Ja daar heb je zeker een goed punt, de beste beveiliging voor een computer ben je zelf.

Jij ook een fijne kerst gewenst en een gezond 2018!
 
Waarop te letten bij een VPN.
Geen pptp alleen met OpenVPN, die je zelf op je computer moet hebben.
Je huurt de server bij een bedrijf.
Kijk voor info of je verbinding dedicated is.
Je kan je eigen server draaien, dan heb je je eigen huur en elektra en tijdskosten in de hand.
Ga je wel uitbesteden, let dan op geen logs.
Geen connectionlogs, helemaal niets.

The Netherlands
We’re adding a section about the Netherlands because there’s a huge misconception that pirating copyrighted materials is legal there. As of 2014, it is not. Doing so is considered a civil offense on not a criminal one, so you will not be sought out by law enforcement for doing so, but you can be fined.

However, the law states that fines cannot be artificially high, so damages that copyright holders can exact are capped. This will likely deter legal action for the most part except for exceptionally active torrenters.

Germany
Downloading copyrighted material without permission is illegal in Germany. Enforcement is usually handled by law firms that act on behalf of copyright holders (see: copyright trolls). Fines typically range up to 1,000 Euros.

Similar to the US, copyright trolls send threatening letters to torrenters after identifying their IP address. While we’re not legal experts in German law, the consensus of what to do if you receive a letter is also similar to the US: if it doesn’t identify you by name and doesn’t come directly from the police, ignore it and just let the statute of limitations period expire.

Note that if someone pirates content on an unsecured wifi network, the owner of the wifi network can be held liable for damages, even if they were not aware of the illegal activity taking place. This fine is usually around 100 Euros.


Related: Best VPNs for Germany

Puike info;
6 Best VPNs for Linux in 2018 and Which to Avoid

A beginner's guide to online censorship - Comparitech
 
Prima info Marbus :) hier kan ik iets mee
 
Ik heb nu een jaar Windscribe maar had de laatste weken flinke problemen. Snelheid zakte tot 4 MB.
Dit leek normaal omdat deze (negatieve) reviewer ook maar 4Mb had.
Zojuist doorliep ik echter even de FAQ omdat ik wilde weten hoe ik een abo kan stopzetten (ze blijken bij bv. een jaarabo zelf van je creditcard af te boeken) en vond toevallig dat je de serverlocaties ook nog kunt uitklappen en dat je nog een verdere keuze kunt maken. Ik heb de snelste gekozen (Amsterdam - Weed) (welke hij dan default kiest weet ik ook niet) en ook al was het verschil in getal dat genoemd werd niet zo groot, deze server bleek onberispelijk te werken de de volledige snelheid van mijn 40 Mb abo te bieden. Nu ben ik weer dik tevreden. Hopelijk blijft dat ook zo want techniek is vaak onvoorspelbaar:worried:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan