• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies WhatsApp berichten overzetten van Android naar iPhone; dr.fone

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbsurfer

Gevestigd lid
Lid geworden
17 jan 2013
Berichten
414
Waarderingsscore
0
Hallo,

Blijkbaar is het onmogelijk om op een relatief eenvoudige manier een WhatsApp back-up van Google Drive over te zetten op een iPhone. Desondanks blijkt het mogelijk te zijn met het programma 'dr. fone'. Nu lijkt dit een goede optie, maar ik loop eigenlijk bij stap 1 al vast, zie foto in bijlage.
Dr.fone wil dat er eerst een lokale Back-Up gemaakt wordt van WhatsApp op het Android apparaat, en de optie voor Backup naar Google Drive op 'nooit' staat. Nu heb ik dit gedaan, maar deze aanwijzing blijft maar openspringen als ik op 'next' klik. Ik heb alle aanwijzingen gevolgd maar dit blijft maar gebeuren?

Iemand die toevallig weet hoe ik dit kan oplossen?
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    249,6 KB · Weergaven: 4
Hallo,

Dat is ook wel logisch aangezien ze hun eigen opslag gebruiken.
Maar je kunt dit eens doorlezen, misschien heb je er iets aan.

 
Blijkbaar is het onmogelijk om op een relatief eenvoudige manier een WhatsApp back-up van Google Drive over te zetten op een iPhone. Desondanks blijkt het mogelijk te zijn met het programma 'dr. fone'.

Als ik de handleiding na lees dan moet je een Android en Apple telefoon aan elkaar gekoppeld hebben.
Want hoe jij Dr fone gebruikt maak je alleen een back-up van jou telefoon om die eventueel weer terug te zetten. De back-up wordt dan op een computer opgeslagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan