Vraag Whatsapp nr wijzigen

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist m'n nr laten wijzigen i.v.m. stalking. Nou raadde de telefoniste me aan mijn oude whatsapp te verwijderen omdat hij anders via whatsapp mijn nieuwe nr kunnen achterhalen. Naar mijn weten kan hij alleen achter een nieuw nr komen wanneer ik hem zelf zou appen met m'n nieuwe nr. Ik wil geen risico lopen maar ik wil ook graag de gesprekken (van vrienden/familie) behouden maar als het klopt dat hij op deze manier achter mijn nieuwe nr kan komen dan verwijder ik de boel. Weet iemand hier iets vanaf?

aarie25

Moderator
Medewerker
maar ik wil ook graag de gesprekken (van vrienden/familie) behouden maar als het klopt dat hij op deze manier achter mijn nieuwe nr kan komen dan verwijder ik de boel. Weet iemand hier iets vanaf?
Hallo,
Allereerst vervelend om te horen dat jij wordt gestalkt.
Maar je kunt de gesprekken back-uppen.
Kijk hier voor meer informatie Klik hier

Iets ter verduidelijking: Blijver er gegevens van het oude account achter als ik alleen het nummer wijzig en zo ja, kan iemand dan achter die gegevens komen?

Emi

NCF Goeroe
vertel eerst eens wat voor toestel jij gebruikt ...want wat er behouden blijft is toestel afhankelijk ..gebruik je een android lees je dit eens na ...

Rubensky

Moderator
Medewerker
Als je de persoon (stalker) niet in je contactpersonen hebt staan dan weet je vrij zeker dat hij, in elk geval niet automatisch, de gegevens van je nieuwe telefoonnummer krijgt.

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan