• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WhatsApp open t niet op de juiste manier op mijn Samsung Smartphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Goede morgen beste Forumleden,

WhatsApp open t niet op de juiste manier op mijn Samsung Smartphone. Inplaats van dat hij normaal opent met de lijst van contacten, opent hij nu steeds met n bepaald contact. Hoe kan ik bereiken, dat WhatApp weer normaal opent met de lijst van contacten?

Ik hoor het graag en wacht de eventuele reactie's van de Forumleden met interesse af,

Cor Jansen
Weert
 
wat staat er als je gaat naar instellingen ->contacten -> alle contacten weergeven, staat daar het vinkje aan?

--- Update ---

hoe heb jij de contacten opgeslagen? daarmee bedoel ik via sim of sdkaart of gmail enzovoort
 
Bedankt voor jouw reactie aarie25. Ja, inderdaad het vinkje bij contacten staat "an"
Ik weet neit hoe de contacten zijn opgesslagen. waar kan ik dat zien?

Cor
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je heb ze dus waarschijnlijk niet in gmail ofzo opgeslagen, anders had je dit wel geweten.
dan staan ze op de telefoon of sim.
heb je de laatste tijd iets gedaan met de telefoon, waardoor dit is veranderd?

wat je zou kunnen proberen, is het volgende
Stap 1: Applicatie
Stap 2: Instellingen
Stap 3: Account- en sync. instel.
Stap 4: Account toev.
Stap 5: WhatApp.

mocht dit goed staan, zou je nog kunnen proberen of het volgende werkt.

ga naar een contact die whatsapp heeft.. bewerk zijn naam en check het daarna of hij dan wel in de lijst komt.

en mocht dit nog niet werken.

ga naar contacten (van de telefoon zelf) en kies in het menu 'weer te geven contacten'. Zet daar alles aan zodat je telefoon alle contacten weergeeft. Zowel op je simkaart als in je telefoon.

--- Update ---

zou kunt ook eens de lijst vernieuwen.
open what`s app -> contacten -> 3 punten aanklikken -> vernieuwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je wel aarie voor jouw suggestie's en inderdaad... heb ik onlangs wel flink aan mijn Smartphone zitten "prutsen", omdat hij niet goed meer werkte. Hij werkt inmiddels wel beter, maar het probleem dat ik op het Forum deponeerde, zou best eens het gevolg daarvan kunnen zijn. Ik ga dus jouw suggestie's eens proberen. Nogmaals mijn hartelijke dank en met vriendelijke groet,

Cor Jansen
Weert
 
geen dank! ik dacht al dat er misschien iets in de instelling was veranderd.
je zou eerst eens kunnen kijken of het helpt als je de pagina van what`s app vernieuwd -> open what`s app -> contacten -> 3 punten aanklikken -> vernieuwen.
 
Maak een backup van de gesprekken (op veel toestellen gaat dit automatisch naar je Gmail account). Verwijder Whatsapp vervolgens van je toestel en installeer de App eens opnieuw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan