• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wi7 updates probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

actdejo

Gevestigd lid
Lid geworden
18 sep 2010
Berichten
375
Waarderingsscore
0
Kan sinds 14/9/2017 geen beveiligingsupdates meer installeren op een computer. Krijg foutcodes als 8024200D, 80070103, wu dt0000.
Een systeemherstel van voor 19/4/2017 werkt ook niet foutcode 0.8007005. Er blijken geen geinstalleerde updates meer te zijn van voor 19/4/2017 .Heb toen kennelijk iets niet goed gedaan. SFC geeft aan dat er geen integriteitsproblemen zijn. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
 
Foutje v mij
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Aarie25, MBAM gebruik ik al wekelijks. Heb via je link de troubleshooter in gebruik. Deze is nu al 39 minuten bezig met registry keys.... Zodra het klaar is meld ik me weer.
 
Ja dat is goed.
Wat betreft de fout melding 0x8007005.

The error code 0x80070005 is also described as ACCESS DENIED (you do not have permission to install updates)
Please check that you have logged on an account with administrative privileges.
This issue can be also caused by third-party security programs such as firewalls and anti-virus software.
 
Ik zie trouwens dat jij op meer forums jou probleem hebt geplaatst.
Dit is natuurlijk geen probleem, maar wel handig om even te vermelden, i.v.m. dubbele antwoorden.
Wi7 updates probleem | computer nieuws
 
Zover ik weet heb ik mijn bericht alleen in forum/windows/windows7 geplaatst. Ben trouwens administrator dus moet alleen in AV AVAST kijken dan.. Het programma is nog steeds (1,5 uur! ) aan het checken van Registry keys. Enig idee hoe lang dat normaal zou moeten duren?
 
Nee dat durft ik niet te zeggen, maar bij Microsoft kan iets lang duren.
Ik zou het eerst nog even afwachten.
Welke firewall gebruik jij?

Het is geen probleem om het op 1 of meerdere forums te plaatsen, alleen vinden wij het prettig om dan een link naar die sites erbij te hebben, zodat iedereen kan zien wat daar voor antwoorden zijn geplaatst.
Dit om dubbele antwoorden te voorkomen.
 
Als ik op "reageer" druk , krijg ik nu in "" vorig bericht! Snap niet wat er fout gaat + heb mijn bericht alleen op NCF geplaatst! Waar zou ik hem ook geplaatst moeten hebben? Oh ja firewall gewoon van MS
 
Of een zwakke processor of een ander programma (bijv. malware of rootkit) in jouw Windows die een en ander probeert te verhinderen.
 
Als ik op "reageer" druk , krijg ik nu in "" vorig bericht! Snap niet wat er fout gaat

Je kunt gewoon een nieuw bericht typen, dus je hoeft niet op reageer te drukken.
Want dan quote je een bericht, maar ik heb jou bericht aangepast.
 
Zie nu in Meldingen dat Abraham45 heeft gereageerd, die heeft me al meerdere keren geholpen bij problemen!
Bedoelde je dat met dubbele melding! Ben zelf dat blijkt al niet zo bedreven in deze zaken en de website is behoorlijk anders dan vorige keer.
 
Nee klik eens op mijn link van het vorige bericht.
Dus op de blauwe tekst.
 
Zie inderdaad mijn bericht op Headlines24. Maar daar heb ik nog nooit van gehoord. Ze verwijzen wel naar NCF!
 
Vreemd hoe het daar dan komt te staan, maar dan snap jij nu wel wat ik bedoel met dubbel posten.
Hoe staat het het de update oplosser?
Wat voor merk en type computer gebruik jij eigenlijk?
 
Ja hoor. Is nu na 3 uur nog steeds bezzig met checken
Acer Aspire 7551 uit 2014
 
Kun je zien hoe ver hij of of kun je hem alleen zien laden?
Klopt het dat hij 2 GB werk geheugen heeft?
Dan zal hij er wel langer over doen dan gemiddeld.
 
Na 4 h nog steeds registry check dus lijkt niet goed te werken. Je ziet alleen maar laden. Wekgeheugen 2G
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan