• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Ja maar @prutser onder 't maaiveld daar kruipen wormen, dus da's ook een reden dat ik liever in groeves vertoef.

Een verplichte dag van het werk Roxmarie? Wat is dat? Ik dacht dat werken altijd verplicht was op het werk?
 
Black Tiger in groeves krijg ik last van claustrofobie, en dat is afschuwelijk om mee te maken, dan maar wormen!

Ja Roxmarie, hoe zit dat!
 
Claustrofobie, in groeves??? Ben je er wel eens in geweest? Volgens mij verwar jij groeves met grotten of vestingwerken. De gangen van een gemiddelde groeven zijn zo'n 3 meter breed en vaak 5 meter of nog hoger, de lengte wisselt enorm, maar zelden eentje van korter dan 3 meter (veelal tientallen meters) dus meer dan een ruime huiskamer.

Onder het maaiveld met de wormen ben je aan alle kanten opgesloten door aarde, dat lijkt me toch veel krapper, of mis ik iets?
 
BlackTiger, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!:)
 
Hartelijk gefeliciteerd met jou verjaardag!
 
Onder het maaiveld met de wormen ben je aan alle kanten opgesloten door aarde, dat lijkt me toch veel krapper, of mis ik iets?
Onder het maaiveld blijven bedoelen we, beetje uit het zicht blijven.

Inderdaad, ik dacht dat het grotten waren, maar dat is helemaal niet zo. Achteraf had ik dat ook kunnen weten. De naam groeve hoor je hier niet meer!

Gefeliciteerd met je verjaardag.
 
In de grot of onder de grond is ook bijna hetzelfde. :)
 
Onder het maaiveld blijven bedoelen we, beetje uit het zicht blijven.
Ja dat weet ik, maar daarom schreef ik ook iets verder terug dat het er aan lag hoe ver je onder het maaiveld zit.:)
Als het nog boven de grond is, dan kan het 's winters toch kouder zijn.
De naam groeve hoor je hier trouwens ook bijna niet meer, iedereen zegt gewoon grotten.
Thanks overigens.

@Rubensky Dat klopt ook weer. :p
 
Zeker.
 
Herman, die bracht het mooi, zonder meer, jullie zijn(blijven) er 'stil' van!
 
Ik kan me ook geen fan noemen, maar Herman Brood brengt het op een wijze die je(mij) onherroepelijk op de gedachte brengt, ééns is afgelopen. Paul Anka heeft het nummer geschreven voor Frank Sinatra.
 
Ik hou sowieso niet van Covers.
 
Ik vind dat Herman Brood het heel gevoelig brengt en het past ook wel bij hem. Ik heb wel andere uitvoeringen gehoord, die heel mooi en glad gezongen werden, maar die niet klonken alsof de zanger/zangeres voelde wat er gezegd wordt in het lied.
En Prutser, ik kan je goed begrijpen. Ik heb dit lied trouwens jaren geleden opgeschreven bij de muziek die bij mijn crematie te horen zal zijn. Ach, sommige mensen zeggen dat je daar nog niet aan moet denken, maar al ben ik dan een heks, die zijn ook niet onsterfelijk!
 
.Inderdaad. Dat vind ik ook. En hier bij Brood is het duidelijk zo voor me.
 
Covers kunnen soms mooier zijn dan het originele!
Dat vind ik persoonlijk slechts bij hoge uitzondering, dus zelden en zeker in het Nederlands komt dat wat mij betreft zo goed als nooit voor.
En Brood... nja, sorry, niet mijn artiest, smaken verschillen gelukkig. ;)
 
De cover "My Way" van Herman Brood is voor mij, zo'n hoge uitzondering.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan