• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Ik kom even de boel opschudden hier!
 
Ik doe ook mee!
 
Voorlopig kijk ik de kat uit de boom.
 
Beter een kat uit de boom kijken, dan kat in de zak kopen.
 
Spijtig genoeg zat de kat in een zak toen ik hem kreeg, maar hij zit nu in een kerstboom.

Gelieve geen grapjes te maken over die arme Groningers. Zij hebben het al moeilijk genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Spijtig genoeg zat de kat in een zak toen ik hem kreeg, maar hij zit nu in een kerstboom.
Gelieve geen grapjes te maken over die arme Groningers. Zij hebben het al zo moeilijk.

Gelukkig is die niet zo hoog ;)
 
Deze kerstboom is hoger dan de Eiffeltoren.
 
Daar gaan dan een hoop lampjes in.
Gelukkig is er tegenwoordig led verlichting, anders gaat het hard met de stroom rekening.
 
Inderdaad: de stroomrekening moeten wij koste wat kost onder controle houden.
 
Dat lijkt mij een goed plan.
Gelukkig is die van mij altijd al laag 💪
 
Ik heb geen idee hoeveel stroom ik gebruik. Ik heb mijn computer inclusief externe apparatuur 24/7 aan en vergeet regelmatig het licht in de wc aan te doen (ledlamp). Daarin tegen douch ik een kwartier per dag op een zeer lage temperatuur en staat de verwarming van mijn studiekamer ook altijd uit.
 
Douchen op een lage temperatuur, maar wel 15 minuten kost denk ik wel genoeg.
Zelf douch ik gemiddeld 4 a 5 minuten.
 
Schoon is schoon, bij mij is het na 5 min douchen is het bij mij ook wel bekeken!
Gewone douch verbruikt ongeveer 6 liter pm, een regen douch 15 liter pm, dat telt gauw aan in liters.
 
Schoon is schoon, bij mij is het na 5 min douchen is het bij mij ook wel bekeken!
Gewone douch verbruikt ongeveer 6 liter pm, een regen douch 15 liter pm, dat telt gauw aan in liters.

Zeker met de verhoogde kosten voor gas in januari, is korter douchen zeker een aanrader.
Want ik geef dat geld liever aan andere dingen uit.
 
Komt nog bij, de kas van de overheid spekken, is wel het laatste wat ik wil!
 
Nog nooit heb ik gedoucht met een horloge om.

Is dat vreemd?
 
Dat is op zich niet zo vreemd. Niet iedereen vertrouwt erop dat apparaten tegenwoordig waterdicht zijn. Een telefoon is wel waterdicht maar een horloge weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Horloges en telefoons mogen dan wel waterdicht zijn. Ik vertrouw het toch nog niet helemaal en ga er dan ook nog niet mee onder de douche of in een zwembad.
 
Ik draag al 23 jaar geen horloge meer. Voor douchen gebruik ik mijn interne klok.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan