• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Probleem met je moederbord? :)
 
Nog even, en ze piepen buiten.
 
Dat denk ik niet, want het is veel te koud buiten.
 
Nou, tijdens onze wandeling gisteren, had mijn hond een extra stukje vlees langs de slootkant te pakken.
 
Iedere groene Gras Spriet kan ook Zwart zijn
 
Nou, tijdens onze wandeling gisteren, had mijn hond een extra stukje vlees langs de slootkant te pakken.

Scheelt weer voer ;)
Wat voor ras heb jij? Vast iets met een jacht achtergrond.
 
Klopt, in mijn hond zitten 3 hondensoorten, nml, Labrador, Bordercollie, en een Mechelse herder.​
Helemaal links is mijn hond, de anderen zijn van de buurvrouw.​
Quinta.jpg
 
Wel bijzonder dat er 3 soorten in 1 hond kunnen zitten.
Maar wel een mooie hond hoor!
 
Fiere hond, zo te zien.
Lijkt mij, dat jij daar veel plezier me hebt.
 
sorry Abraham54 het lijkt er niet op dat jij het laatste woord krijgt.......
 
Wel bijzonder dat er 3 soorten in 1 hond kunnen zitten.
Maar wel een mooie hond hoor!
Is ook wel bijzonder, ontzettend lief en gehoorzame hond is het.
Fiere hond, zo te zien.
Lijkt mij, dat jij daar veel plezier me hebt.
Heb ik zeker al veel plezier aan gehad. Helaas krijgt het last van artrose, de grote van de wandelingen die moeten aangepast worden daardoor.
sorry Abraham54 het lijkt er niet op dat jij het laatste woord krijgt.......
Ook jij niet voor heel lang!
 
Dit jaar 11
 
Ze spaart zich zelf niet, mag graag rauzen over landerijen of graven naar muizen, wat heel slecht voor haar is ivm de artrose in o.a. 1 voorpoot, dus daar moet ik haar in temperen. De ene dag een 'groot' en de andere dag wat kleinere rondje.
 
Zij geniet in ieder geval wel van haar oude dag.
 
Hé Aarie, jij doet dit wel handig, je hebt al bijna 2 dagen het laatste woord...
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan