• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Anders duurt het weekend wel erg lang.
 
Ik heb wel eens gekeken hoe actie invloed heeft op tijd. Als je ergens geconcentreerd mee bezig bent, gaat de tijd sneller. Als je ongeduldig zit te wachten tot de tijd afgelopen is, gaat de tijd langzamer. Het is heus waar. Kijk maar eens naar een klok met een secondewijzer. Als je stil staat gaat de tijd net iets sneller dan als je zenuwachtig heen en weer zit te bewegen.
 
De tijd gaat altijd even snel! Alleen de beleving die een mens van tijd heeft varieert.
 
Dat vind ik een goede redenering!
 
Tijd is inderdaad een vast gegeven.
Ik heb ooit iemand gekend die aan de 24 uur per dag niet genoeg had!
 
Zo iemand ben ik. Veel te weinig uren in een dag!
 
Had ik ook last van, totdat de man met de hamer langs kwam.
 
Die probeer ik altijd te ontwijken.
 
De belevenis van de tijd, daarmee bedoel ik de tijd zelf. Bezigheid kost tijd. Ongeduld levert tijd. Als je zelf onrustig aan het bewegen bent, en er staat iemand naast je die gewoon stil naar de klok kijkt, beleeft hij de tijd net iets sneller dan jij.
 
De belevenis van de tijd, daarmee bedoel ik de tijd zelf. Bezigheid kost tijd. Ongeduld levert tijd. Als je zelf onrustig aan het bewegen bent, en er staat iemand naast je die gewoon stil naar de klok kijkt, beleeft hij de tijd net iets sneller dan jij.

Spreekt uit ervaring, denk ik.
 
Het is alweer bijna tijd voor weekend!
 
Wat zal de komende zondag wel niet gaan brengen en de komende week?
 
Vast veel wind :worried:
 
Hier in het noorden is het altijd wel wat winderig :joy:
 
We kennen wind allemaal in positieve en negatieve zin.
 
Zou best kunnen!
 
Ik blij dat ik niet bij je in de buurt woon.
 
Het kan ook positief zijn, want dan kun je er biogas van maken en dat is goed voor het milieu.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan