• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Het snoep gooien met carnaval wordt ook iets makkelijker met die wind :joy:
 
Prima 'winter' voor de gasrekening!
 
Klopt, wij waren op de vorige bewoners ingeschaald en krijgen 715 euro terug.
 
Dat is een lekkere meevaller!
 
Ach het is gewoon eigen geld 😃
Maar wel lekker om terug te krijgen.
 
Daar kom je het weekend wel mee door, denk ik! 🥂🍻🍷🥃🍾🍰
 
Gaat naar het platdak, die moet vervangen worden.
Gelijk isoleren en lood vervangen.
Dus scheelt weer in de kosten ;)
 
Je hebt je kans gemist met die harde wind, hier en daar wat loshalen, de wind doet de rest, verzekering betaald. Heb je nog bitumen/kiezel op het dak, of zit er al bitumen dakleer op.

Wordt de ruimte tussen je plat dak en de plafonds ook geventileerd door middel van roosters die in verbinding staan met buitenlucht. Zo ja, dan moet isolatie aan de binnenzijde aangebracht worden.

images.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb bitumen/kiezel op het dak liggen van 25 en 7 jaar oud.
Garage/bijkeuken en carport.
Nee ik maak er geen verzekering werk van, want nu krijg ik het zoals ik het zelf wil hebben.
Dus goed en helemaal compleet.

Nee het is een dicht dak en de isolatie komt aan de buitenkant te liggen. (warm dak)
Wat de beste plek is voor plat dak isolatie.
 
Zonnetje schijnt heerlijk hier. Keer ééns wat anders dan dat trieste druilerige regen.
 
Wij hadden natte sneeuw hier en nu bewolkt. 💦
 
Bij ons is de sneeuw blijven liggen. Het is overigens maar een klein beetje.
 
Er komen hier nu ook weer wat meer buitjes aan, tussendoor toch een zonnetje.
 
Hier is het tot nu toe ook een volkomen grijze dag.

Het zou ook raar zijn dat het zonnig was bij jou, aan gezien ik dicht in de buurt van Enschede woon 😀
 
Wat niet kan, een groot gat in de bewolking, en je hebt wel zon!
 
Heeft wel geholpen, want de zon schijnt hier 🌞
 
Hier nog altijd grijs en grauw.
 
Ik zat amper op mijn fiets naar huis en kreeg onderweg de volle laag van een natte koude douche!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan