• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Het eerste stuk was gisteren klaar, vandaag de rest en gezien het mooie weer geen probleem :cool:
 
Het weer werkt uitstekend mee voor je!
 
Zeker, ik kan niet wachten tot ik thuis ben om te kijken hoe het ellende dak helemaal vernieuwd is.
 
Dat kan ik mij voorstellen, onderhand zul je het al wel gezien hebben. Hoe was het resultaat!
 
Goed, zeker als je weet hoe het oude was gelegd.
Want dat was niet door een bedrijf gelegd en zo lek als een mandje. Vandaag alleen het lood en de kappen aan de zijkanten nog erop maken.
 
Werk je de randen af met zink of trimlijst!
 
Aluminium kappen in kleur.
Geen hoeklijnen, maar grotere kappen, die aan beide kanten er overheen vallen.
 
Kan me er geen voorstelling van maken, zal een nieuwere afwerking zijn!
 
Fijn een nieuw waterdicht dak boven je hoofd, anders kun je net zo goed in het park op een bankje gaan zitten... Maar ja je mag een ommetje maken, maar de hele dag in het park zitten, met een thermoskan koffie, is ook niets aan in je eentje (want samenscholen mag ook weer niet). Dus moraal van dit verhaal, fijn dat nieuwe dak.
 
Fijn een nieuw waterdicht dak boven je hoofd, anders kun je net zo goed in het park op een bankje.

Zeker fijn dat het dicht is, want het dak was heel slecht. Gelukkig weinig lekkage gehad :cool:
 
Ik neem het laatste woord weer over.
 
Liever niet.
 
Ik ben ook bevoegd, want ik ben lid van deze club!
 
Prutser is een betaald lid, die hebben meer rechten.
 
Ken jij geen betaald lid?
Die zorgen elk jaar voor de barbecue en koude drankjes hier op het forum.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan