• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Dat denk ik wel, was super gezellig de laatste keer.
 
Ik had mij beter "member" kunnen noemen, lid roept vragen op merk ik!
 
Ik had mij beter "member" kunnen noemen, lid roept vragen op merk ik!

Ja dan gaan wij gelijk uit van een goed georganiseerde barbecue.
 
Ik ben niet zo'n barman, tijdens mijn eerste kennismaking met een bar, werd ik al agressief benaderd door een aangeschoten vent omdat ik hem had aangestoten, ik zei gelijk, dit is de eerste keer en ook gelijk de laatste keer. Ik moet eigenlijk niets van drank hebben. 5 jaar lang ellende van meegemaakt, omdat buren er niet af konden blijven.
 
Ook niet!
 
Verdorie, boven Groningen is er echt wel meer, dus houdt het niet op boven Groningen.
En een gezellige barman is nooit weg.
 
Ik moet eigenlijk niets van drank hebben. 5 jaar lang ellende van meegemaakt, omdat buren er niet af konden blijven.

Ik drink altijd met mate en blijf altijd vriendelijk, dus dat moet geen probleem zijn.
 
Als de hond wel van het vlees af blijft, is dat geen probleem :cool:
 
Van het vlees blijft ie wel af, kan zijn dat zijn kwijl jullie eetlust wat bederft:joy:
 
Van het vlees blijft ie wel af, kan zijn dat zijn kwijl jullie eetlust wat bederft:joy:

Nee dat heb ik geen last van, ik let gewoon op mijn eten en een koud biertje.
 
Ondanks het mooie weer, ga ik even naar binnen om hier een regeltje neer te zetten, voordat iemand denkt, ik heb het laatste woord. Gaat niet gebeuren, echt niet!
 
Ik kom net binnen van een mooie fiets tocht van ruim 10 km.
Wel op gepaste afstand van iedereen natuurlijk.
Dus ik doe ook weer mee.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan